خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع فدراسیون اسکی:

ثروتمندان قهرمان ملی نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۳۴

عضو مجمع فدراسیون اسکی مدعی است که این رشته مختص قشر متمول جامعه نیست و تنها نگاهشان به این رشته خوشگذرانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع اسکی در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون اسکی در خصوص اتخاذ تصمیمات جدید، بیژن خراسانی یکی از اعضای این مجمع  در خصوص این رشته ورزشی گفت: همه مردم گمان می‌کنند ورزش اسکی ورزش مایه داری است، شاید تا حدی این موضوع حقیقی باشد اما تنها در حد قضاوت و از دور نظاره گر بودن.

عضو مجمع اسکی در ادامه افزود: درست است یکی از تفریحات مورد علاقه بچه مایه دارها ورزش اسکی است، اما این درحالی است که این ورزش برای آن ها تنها حالت تفریح و نشاط را مدت زمان کوتاهی دارد. اما اکثر ورزشکاران، چه در این رشته و چه در رشته های دیگر که ماندگار می شوند از نظر شرایط زندگی جزو طبقه متوسط و حتی رو به پایین هستند.

وی درباره دغدغه ورزشکاران این رشته و ماحصل جلسه بیان کرد: مهمترین مطالب گفته شده از سوی قهرمانان و مربیان این رشته مفرح، عدم نگاه ویژه جامعه به این رشته است. گلایه اسکی بازان این بود که نمی توانند به صورت مرتب در مسابقات بین المللی حضور یابند و با توجه به شرکت نکردن ورزشکاران کشورمان، رنکینگ های نفرات در فدراسیون جهانی بالا نمی رود آن هم با وجودی که سرمایه گذار شخصی در استان‌ها وجو دارد اما فدراسیون نتوانسته به خوبی خدماتی به سرمایه گذارن ارائه کند تا انگیزه‌های بیشتری برای سرمایه گذاری بیشتر به وجود آید.

نائب رییس فدراسیون کارگری درباره بدهی‌های فدراسیون اسکی نیز اظهار داشت: ریاست و حسابدار فدراسیون از ریاست مجمع درخواست داشتند که با کمک های مالی فدراسیون را کمک کنند تا بدهی سال های قبل را پرداخت کنند. هم چنین نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان که در جلسه حضور داشتند نیز ضمن توضیحاتی اعلام نمودند که در حد توان از هیچ کوششی برای کمک به برطرف شدن بدهی‌های این فدراسیون کوتاهی نخواهند کرد.

خراسانی در پایان، در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما از مسئولان فدراسیون کارگری هستید، پس دلیل حضورتان در این مجمع چه بود، عنوان کرد: براساس آیین نامه مجامع، نماینده ورزش کارگری عضو اصلی مجامع رشته‌های ورزشی است و یک رای را در مجامع دارد. به همین لحاظ بنده به عنوان نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری در مجمع فدراسیون اسکی حضور پیدا کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز