خبرگزاری کار ایران

برگزاری افتتاحیه المپیاد اسکیت تهران

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۵۸

افتتاحیه اولین المپیاد اسکیت جام فجر قهرمانی استان تهران طی مراسمی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات اسکیت تهران، مراسم افتتاحیه المپیاد اسکیت در روز جمعه ۹۵/۱۱/۸ با حضور مقامات استان تهران دکتر میرزا آقا بیگ معاون توسعه ورزش قهرمانی و پیمان پژوهنده سرپرست هیات اسکیت استان تهران در سالن چند منظوره فجر واقع در شهرک فجر برگزار شد. 

‎در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی کشور عزیزمان آغاز شد، پیمان پژوهنده در ابتدا به احترام شهداى حادثه پلاسکو ادای احترام کرد و حاضرین را به چند ثانیه سکوت دعوت کرد و سپس گزارش عملکرد یکساله و نیز برگزاری  همایش اسکیت استان تهران درمجموعه توچال و خبر خوش ارتقا رتبه هیات اسکیت استان تهران از رتبه ۲۷ به رتبه ۷ در بین هیات‌های اسکیت کشور را به اطلاع عموم رساند.

دکتر میرزا آقا بیگ طی سخنانی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت آتشنشانان غیور حادثه پلاسکو و همچنین کشته شدگان در حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: اینگونه مراسم اقدام خوب و موثری در جهت توسعه و رشد ورزش همگانی و قهرمانی می‌‌باشد؛ وی تصریح کرد: برای حضور قدرتمند ورزشکاران اسکیت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تدابیر ویژه‌ای اندیشیده‌ایم، همچنین از اقدامات تیم اجرایی المپیاد اسکیت تقدیر و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای جامعه اسکیت تهران داشت.

در ادامه این مراسم محمد امیدواری مسئول کمیته فری استایل، جلال استادی مسئول کمیته سرعت و ابراهیم شمشیریان، رئیس هیات اسکیت جنوب غرب تهران هرکدام به معرفس این ‌شاخه‌ها پرداختند و در بخش‌های جداگانه با اجرای برنامه‌های گروهی و انفرادی شور و هیجان را به مراسم هدیه کردند. 

برگزاری افتتاحیه المپیاد اسکیت تهران

‎در نهایت دبیر اجرایی المپیاد تهران، ارمغان ملک محمدی گزارش خود را در مورد اهداف و جزئیات نحوه برگزاری مسابقات ارائه کرد و گفت: مراسم اختتامیه با حضور مسئولین و مقامات ورزش کشور و استان تهران در اسفند ماه برگزار خواهد شد که احکام، مدال‌ها و جوایز نیز طى این مراسم به ورزشکاران اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز