خبرگزاری کار ایران

استارت اردوی بسکتبال با ویلچر ایران از ۲۱ اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۴۷

اردوی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال برای شرکت در مسابقات جهانی کانادا با حضور ۱۸ نفر در سالن شهید هرندی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این اردو از ۲۱ تا ۲۷ اسفندماه و با حضور ۱۲ ملی پوش اعزامی به مسابقات آسیا و اقیانوسیه و 6 بازیکن جدید برگزار می‌شود.
وی با اشاره به انتخاب بازیکن کلاس یک به اردوی تیم ملی افزود: از آنجایی که بازیکن کلاس یک نداریم و به حضور چنین بازیکنی احتیاج داریم فراخوان زده و از شش بازیکن برای برای شرکت در اردو دعوت کرده ایم تا سطح آنها برای مسابقات جهانی ارزیابی شود. 
حبیب خمجانی از سه اردوی دیگر تیم  خبر داد و اظهار داشت: تیم  زیر ۲۳ سال دو اردوی دیگر در اواخر فروردین و اردیبهشت ماه و یک اردو نیز متصل به اعزام در پیش دارد.
وی ادامه داد: مسابقات جهانی بسکتبال باویلچر از ۱۸ تا ۲۶ خردادماه در کانادا برگزار می‌شود و هدف از اعزام تیم کسب بهترین نتیجه است. 

رئیس انجمن بسکتبال باویلچر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین درباره انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر مسابقات آسیا و اقیانوسیه را در سال ۲۰۱۷ در پیش دارد که انتخابی رقابت‌های جام جهانی است. 
درباره انتخاب سرمربی تیم در جلسه‌ای که اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار می‌شود تصمیم گیری می‌کنیم و بعد از آن هم کادر فنی و برنامه اردوهای تیم ملی مشخص و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز