خبرگزاری کار ایران

مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم؛

نکوئی مجد: انتقام بازی های پارالمپیک ریو را در لندن گرفتم

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۰۸

ملی پوش تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران گفت: پس از بازی‌های پارالمپیک تمام توانم را برای ارتقا رکوردم گذاشتم.

به گزارش ایلنا، مهران نکوئی مجد، ملی پوش تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران از مسابقات جهانی لندن موفق به کسب نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی در ماده پرتاب وزنه، کلاس F35 شد.

وی در خصوص کسب این عنوان به روابط عمومی فدراسیون گفت: در بازی های پارالمپیک ریو تنها با یک سانتی متر اختلاف از دست یابی به نشان برنز محروم شدم و پس از این بازی های با خودم عهد بستم که این ناکامی را در مسابقات آتی جبران کنم.

نکوئی مجد افزود: پس از بازی‌های پارالمپیک تمام توانم را برای ارتقا رکوردم گذاشتم و با وجود سختی های زیادی که متحمل شدم و مجبور بودم از خانه و خانواده ام دور باشم، نا امید نشدم و به لطف خدا توانستم رکوردم را حدود 50 سانتی متر ارتقا دهم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی لندن خاطر نشان کرد: در بازی های پارالمپیک ریو رکورد 14 متر و 54 سانتی متر را ثبت کرده بودم و در این مسابقات توانستم آن را به 15 متر و 15 سانتی متر افزایش دهم و اختلافم را با سکوی اول کمتر کنم. از این پس تمام تلاشم برای بهبود رکورد و نزدیک شدن به جایگاه اول در بازی های پاراآسیایی و همین طور پارالمپیک 2020  متمرکز است.

دارنده عنوان چهارم جهان در بازی های پارالمپیک اضافه کرد: خوشحالم که دو سکوی این ماده و کلاس به دو نماینده ایران رسید و من و علی اصغر جوانمردی موفق شدیم به نشان نقره و برنز دست پیدا کنیم. این اتفاق برای من بسیار خوشایند بود و زمانی که پرچم کشورمان به اهتزاز درآمد، بسیارحس خوبی داشتم و احساس غرور می کردم که از سه پرچمی که بالا می رود، دو پرچم متعلق به کشور عزیزمان است.

نکوئی مجد اظهار داشت: مدالم را با افتخار به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم و معتقدم قهرمانان واقعی آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز