خبرگزاری کار ایران

پاریس مطمئن از خرید نیمار و سانچس

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۷۴۷

هرچه می‌گذرد پاری‌سن‌ژرمن از خرید نیمار از بارسلونا و الکسیس سانچس از آرسنال طی چند روز آینده مطمئن‌تر می‌شود.

به گزارش ایلنا،ناصر الخلیفی، رییس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تلاش است تا رکورد 222 میلیون یورویی را برای عقد قرارداد با نیمار به ثبت برساند در حالی که آنترو انریکه، مدیر ورزشی باشگاه هم روی خرید سانچس از آرسنال تمرکز کرده است. انریکه تمام عصر جمعه‌اش را با مهاجم شیلیایی آرسنال و مدیربرنامه‌های او فرناندو فلیسویچ در هتل مجلل رویال مونکئوی پاریس سپری کرد و شنیده‌ها حاکی از آن است که این دو نفر ظاهراً در آستانه عقد قرارداد با یکدیگر هستند.

پاری‌سن‌ژرمن باید آرسنال را متقاعد به فروش بازیکنی کند که تنها 12 ماه به پایان قرارداد فعلی‌اش با باشگاه لندنی باقی مانده است. رقم مورد نظر باشگاه برای فروش سانچس 45 میلیون یورو است که انتظار می‌رود طرف فرانسوی آن را قبول کند و رابطه خوب الخلیفی با آرسن ونگر – کسی که چندین سال سرمربی فرانسوی آرسنال را به‌عنوان کارشناس در شبکه‌های الجزیره و بین اسپرتس استخدام کرده بود – مزید بر علت می‌شود تا همکاری طرفین برای انتقال سانچس به پارک دو پرنس تسهیل شود. با این حال این احتمال هم وجود دارد که آرسنال پیشنهاد اولیه پاری‌سن‌ژرمن را با هدف نگه داشتن بازیکنش در ورزشگاه امارات تا پایان فصل آینده، رد کند. هرچند سانچس تأکید کرده است که فصل آینده می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و به همین دلیل انتقالش به پاریس محتمل است و بعید نیست که PSG پیشنهادش را به 50 میلیون یورو افزایش دهد.

در همین حال نایب قهرمان فصل قبل لوشامپیونا در تلاش است مقدمات ورود نیمار را فراهم کند. مهاجم برزیلی بارسلونا با این تیم قراردادی دارد که غرامت فسخ آن 222 میلیون یورو است و بارسلونا هم نمی‌تواند مانع رفتن نیمار به باشگاهی شود که حاضر باشد این رقم را بپردازد.

در ضمن حقوق سالانه این بازیکن 25 ساله در پاری‌سن‌ژرمن با احتساب پاداش‌ها می‌تواند به 40 میلیون یورو در سال افزایش پیدا کند. حتی اگر PSG‌ کاملاً طبق قوانین بازی جوانمردانه مالی عمل کند و حتی اگر تأثیر اقتصادی جذب نیمار بزرگ باشد، این باشگاه باید مراقب شیوه عقد قرارداد باشد. با این حال منابع نزدیک به باشگاه روز جمعه به نشریه گاردین انگلیس گفته‌اند که نیمار خودش هم به ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن راغب است. نشریه فرانسوی پاریزین هم روز جمعه گزارش کرد که نیمار به تعدادی از هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا گفته است که دارد به دوستان برزیلی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن، تیاگو سیلوا، دنی آلوز و مارکینیوس ملحق می‌شود. گفته می‌شود که پدر نیمار هم این هفته به پاریس سفر می‌کند تا مراحل عقد قرارداد پسرش با تیم تحت هدایت اونای امری را کامل کند. نیمار تابستان سال گذشته هم به عقد قرارداد با پاری سن ژرمن ‌نزدیک بود اما در نهایت تصمیم به ماندن در اسپانیا گرفت و قراردادی جدید بست که او را تا سال 2021 به بارسلونا متعهد کرد. این بار اما به نظر می‌رسد که او تصمیم به رفتن گرفته است که اگر قطعی شود گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال به ثبت خواهد رسید.

منبع: گاردین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز