خبرگزاری کار ایران

رقابت های والیبال قهرمانی آسیا

ایران با امیدهای خود در میان بزرگان جولان می دهد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۵۰۶

تیم ملی والیبال ایران در دو دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا مقابل پاکستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا  تیم ملی والیبال امید ایران امروز در چارچوب دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در اندونزی به مصاف تیم ملی والیبال پاکستان رفت و دراین مسابقه با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی امید والیبال ایران ست نخست این دیدار را با ترکیب حمید حمودی، رحمان تقی‌زاده، سلیم چپرلی، سهند الله وردیان، امین اسماعیل نژاد و سعید جواهر توانا آغاز کرد.

در ابتدای این ست دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند و حتی در دقایقی از بازی پاکستان از ایران پیش افتاد. اما بازیکنان ایران خیلی زود اختلاف امتیاز را جبران کرده و توانستند برتری خود را به حریف دیکته کنند. ایران 15 بر 11 پیش بود که سیچلو دست به تعویض زد و آقچه‌لی و قلعه قوند را به میدان فرستاد. در نهایت و در شرایطی که بازیکنان پاکستان تا دقایق پایانی پرتلاش ظاهر شدند این تیم ایران بود که با حساب 25 بر 23 برنده ست نخست این مسابقه شد.

تیم پاکستان در ست دوم مسابقه هم نشان داد که تیم دست و پا بسته‌ای نیست. حمید موحدی، سرمربی ایرانی این تیم با دو تغییر درترکیبش بازیکنانش را به میدان فرستاد. اوایل این ست در شرایطی رقم خورد که ایران پیش بیفتد و اختلاف امتیاز با حریفش ایجاد کند. اما بازیکنان پاکستان با نمایش خوب اختلاف خود با ایران را کاهش دادند. نتیجه مسابقه 13 بر 12 به سود ایران بود که سیچلو تقاضای وقت استراحت کرد. دو تیم در امتیاز 16 بر 15 به نفع ایران راهی دومین وقت استراحت فنی این ست شدند. این ست هم در نهایت با حساب 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.

در ست سوم علی اصغر مجرد به ترکیب تیم ایران اضافه شد. امتیازات آغاز این ست به ایران رسید و اختلاف امتیاز خوبی بین ایران و حریفش ایجاد شد. ایران ست سوم را برخلاف دو ست دیگر به راحتی به سود خود تمام کرد و با حساب 25 بر 14 به پیروزی رسید تا در مجموع 3 بر صفر برنده این دیدار شود.

تیم ملی والیبال امید ایران در ادامه مسابقات قهرمانی مردان آسیا فردا در آخرین دیدار مرحله نخست گروهی به مصاف تیم والیبال چین تایپه می‌رود.

نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد ماه به میزبانی اندونزی آغاز شده است و تا دهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت. 16 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز