خبرگزاری کار ایران

مصطفی بهرامی:

سوییس دورخیز تیم جوانان برای پارالمپیک توکیو است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۳۴

شناختی از حریفان در مسابقات جهانی سوییس نداریم، اما این رقابت ها دورخیزی برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو است.

به گزارش ایلنا ، مصطفی بهرامی در آستانه اعزام تیم پارا دو و میدانی جوانان به مسابقات جهانی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی پایانی تیم اعزامی به مسابقات جهانی با حضور ۲۴ ورزشکار در تهران برگزار شد که اردوی خوبی بود و ملی پوشان شرایط خوبی دارند.

وی افزود: مسابقات جهانی پارا دو و میدانی جوانان برای نخستین بار تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود که این بر اهمیت این رویداد می افزاید. با این حال شناختی از حریفانمان نداریم و نمی دانیم تیم های شرکت کننده در چه سطحی هستند.

نماینده فنی کمیته ملی پارالمپیک در مسابقات جهانی پارا دو و میدانی جوانان ضمن امیدواری به آینده تیم اعزامی اظهار داشت: ورزشکاران جوان در سال های آینده پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند و می توانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. به عنوان مثال محمد فتحی گنجی در پرتاب نیزه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان فعالیت کرده و ورزشکار  توانمندی است.

بهرامی هدف نهایی تیم پارا دو و میدانی در مسابقات جهانی را حضور پر قدرت در بازی های پارالمپیک توکیو دانست و گفت: رقابت های جهانی سوییس دورخیزی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو است و پس از بازگشت تیم جوانان از مسابقات جهانی باید این تیم را تحت نظر داشته باشیم تا به هدف نهایی خود در بازی های پارالمپیک دست یابیم.

رقابت های پارا دو و میدانی جوانان از ۱۲ تا ۱۴ مرداد ماه در ناتویل سوییس برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز