خبرگزاری کار ایران

برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی بوچیا بعد از مسابقات قهرمانی کشور بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۹۱

رئیس انجمن بوچیا از برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسابقات جهانی بوچیا در سطوح مختلف سنی برگزار می شود که مسابقات امسال رده سنی بزرگسالان به صورت انتخابی و در قالب رقابت های قهرمانی آسیا در کشور هنگ کنگ برگزار شد که تیم ملی سهمیه ورود به مسابقات جهانی را به دست آورد. در رده سنی جوانان نیز مسابقات جهانی ویژه ۱۳ تا ۱۹ سال برگزار می شود.
وی افزود: ملی پوشان کشورمان در مسابقات دوره های گذشته شرکت کرده اند و امیدواریم در این دوره نیز عملکرد خوبی داشته باشند و در آینده نزدیک اتفاق خوبی برای بوچیا رخ دهد تا دغدغه اعزام نداشته باشیم. 
رئیس انجمن بوچیا درخصوص مشکل تجهیزات بوچیا اظهار داشت: بوچیا مشکل تجهیزات دارد، چون حدودا 12 سال است که به بازی های جهانی و پارالمپیک وارد شده است بنابراین اتفاقات جدیدی در این رشته می افتد و لوازم و تجهیزات این رشته عوض می شود.
طباطبایی ادامه داد: امیدوارم به  استانداردهای این رشته نزدیک شویم.  فدراسیون هم در زمینه خرید توپ، ساخت رمپ ها و خرید تجهیزات مساعدت کرده است، اما هنوز با استانداردهای لازم فاصله داریم. امیدوارم با تلاش های ورزشکاران و کسب عناوین خوب، فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک نیز حمایت های بیشتری از ما به عمل بیاورد، چون این دو عامل به هم وابسته هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز