خبرگزاری کار ایران

با دعوت از ۲۳ ورزشکار برگزار می شود؛

پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۳۹

مرحله ای دیگر از تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک برگزارمی‌شود.

به گزارش ایلنا، مانی دهباشی، نادر مرادی، روح اله رستمی، مجید فرزین، سید حامد صلح یپور، علی صادق زاده، علی حسینی (تهران)، سامان رضی(گیلان)، امیر جعفری، یوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی(کرمانشاه)، حمزه محمدی(مازندران)، علی اکبر قریب شی (فارس)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، سیامند رحمان (آذربایجان‌غربی) و جوانان: علیرضا ایزدی(کرمانشاه)، محسن بختیار(گیلان)، محمدامین ساکت، مهدی عظیمی (تهران)، امیر بخشی(اصفهان)، ابوالفضل هادی ‌شاهآبادی (خوزستان)، محمدرضا رجبی (قزوین)، معین احمدی (کردستان) ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند که از 13 مرداد ماه وارد محل تمرینات می شوند.

علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد و علی فخرآور، سید محمدرضا میرشفیعی و محمد جواد رازی نیز به عنوان مربیان تیم ملی وی را همراهی می کنند.

سرپرستی این اردو که از 14 تا 26 مرداد ماه در محل مجموعه ورزشی کارخانه الیاف تهران برگزار می شود نیز بر عهده ی محمد امامیان است.

رقابت های قهرمانی جهان وزنه برداری اواخر شهریور ماه سال جاری به میزبانی مکزیک برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز