خبرگزاری کار ایران

آمادگی حضور در مسابقات جام جهانی کروواسی – ۲۰۱۷؛

برگزاری سومین مرحله از تمرینات تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۴۲

شانزده ورزشکار به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، این تمرینات به منظور حضور در مسابقات جام جهانی تیراندازی است که شهریور ماه امسال به میزبانی کروواسی برگزار می شود.

مهدی زمانی شورابی، هادی نجفی ملکی، سمانه کوثرمدار (تهران)، مجید فلاح اردشیر، الناز عونی (آذربایجان شرقی)، عظیم کریمی، خدیجه ایمان‌طلب، زهرا غلام‌زاده (گیلان)، خدیجه رستمی (خوزستان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی، سیدحمیدرضا موسوی (فارس)، عالیه محمودی (مازندران)، معصومه جلیلیان (خراسان‌رضوی)، رقیه شجاعی (زنجان)، معصومه خدابخشی (لرستان) ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که از 15 مرداد وارد تهران، محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

تمرینات این اردو زیر نظر حسین امیری، سرمربی تیم ملی برگزار می شود و علی مهدوی عابد، مربی آقایان، زهرا علی بیگی، مربی تپانچه بانوان، زینب آقاعلی اکبری، مربی تفنگ بانوان وی را همراهی می کنند.

زهرا پیربداقی به عنوان ژوری امتیاز دهی و تکنسین فنی و فاطمه یزدانی به عنوان نیروی کمکی نیز در کنار کادر فنی حضور دارند.

سرپرستی این اردو که از 16 تا 30 مرداد ماه برگزار می شود نیز بر عهده ی فاطمه روزبهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز