خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان کاراته ترکیه در تاتامی وحدت و دوستی جام ارومیه

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۳۰

تیم ملی ترکیه با 6 ورزشکار در بخش کومیته و یک کاتارو در سیزدهمین دوره مسابقات وحدت و دوستی جام ارومیه شرکت می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، مسابقات بین المللی وحدت و دوستی کاراته در حالی از روز جمعه در ارومیه آغاز می شود، که تیم ملی ترکیه با نفرات اصلی خود در این پیکارها حضور پیدا می کند. علاوه بر تیم ملی ترکیه، تیم چلبی اسپور این کشور نیز با 19 ورزشکار در تمام رده های سنی به ارومیه می آید.

اما در تیم ملی اعزامی ترکیه به ایران نام 2 کاراته کا در وزن 67-کیلوگرم دیده می شود، بوراک اویگور قهرمان اروپا در سال 2017 که نایب قهرمانی اروپا در سال 2015 را نیز در پرونده افتخاراتش دارد و محمت علی ایلماز که این کاراته کا سال گذشته در کاراته وان ترکیه صاحب نشان طلا شده بود.

سرکان یاخچی در وزن 75 کیلوگرم با پشتوانه طلای کاراته وان اتریش 2015 و 3 برنز قهرمانی اروپا طی سالهای 2009، 2013 و 2014 در تاتامی ارومیه حاضر می شوند.

سرشناس ترین عضو تیم ملی ترکیه ایگور آکتاش است؛ که 4 ماه پیش موفق شده بود به مدال طلای قهرمانی اروپا دست یابد. آکتاش سال گذشته نیز بر سکوی نخست رقابتهای قاره سبز ایستاد. علاوه بر آکتاش اوگان گوندوز که سال گذشته در کاراته وان هلند صاحب نشان برنز شده بود، نیز به میدان می رود.

در وزن 84+کیلوگرم پس از خداحافظی انیس ارکان، ریدوان کاپتان توانسته خود را به تیم ملی کاراته کشورش تحمیل کند. ریدوان با 3طلا، 2 نقره و 2 برنز از کاراته وان های سالهای اخیر بدست آورده است.

در کاتای انفرادی علی صاف اوغلو نماینده تیم ملی ترکیه در جام وحدت و دوستی خواهد بود. صاف اوغلو 4 ماه پیش در رقابتهای قهرمانی اروپا بر سکوی دوم ایستاد.

گفتنی است علاوه بر ترکیه ، تیم های آذربایجان، فرانسه، قزاقستان، مالزی، سیرالئون، گرجستان، مقدونیه و عراق دیگر کشورهایی هستند که اسامی شرکت کننده خود را به کمیته برگزار کننده این مسابقات اعلام کرده اند.

مسابقات بین المللی وحدت و دوستی جام ارومیه طی روزهای 20 تا 22 مرداد ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار یم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز