خبرگزاری کار ایران

اعزام تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین به مسابقات جهانی جمهوری چک

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۱۹

مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین از اعزام سه قایقران به مسابقات جهانی جمهوری چک خبر داد.

به گزارش ایلنا، وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون افزود: تیم ملی قایقرانی کشورمان بامداد شنبه، 28 مرداد ماه عازم جمهوری چک می شود و پس از بررسی مجدد کلاس بندی، تمرینات و جلسه ی فنی، رقابت ها به صورت رسمی از روز چهارشنبه اول شهریور آغاز خواهد شد.

مهدوی نیا خاطر نشان کرد: شهلا بهروزی راد در کلاس KL3، اسلام جاهدی در کلاس KL2 و نادر عیوضی در کلاس KL3 ، هر سه در رشته ی کایاک یک نفره ی 200 متر، نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند که با توجه به  تجربیاتی که از مسابقات قبل دارند و نیز تمریناتی که پشت سر گذاشته اند، پیش بینی می شود هر سه موفق شوند به فینال A  این مسابقات راه یابند.

سرمربی تیم ملی افزود: نزدیک به 40 کشور از سراسر جهان در این مسابقات شرکت می کنند و این رقابت ها دارای امتیاز ارتقا رنکینگ جهانی است و حضور در فینال A این مسابقات اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: پس از این مسابقات، رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند را پیش رو داریم که اوایل آذر ماه سال جاری برگزار می شود. در این مسابقات از نیروهای جدید که در این ایام همراه با ملی پوشان قدیمی تر تمرین می کردند نیز استفاده می کنم. به ویژه اینکه قرار هست از پارالمپیک 2020، رشته ی VOA نیز به رشته های مسابقات افزوده شود و قصد داریم نفرات جدیدمان را در این رشته پرورش دهیم تا شانس مدال آوری بیشتری داشته باشیم.

مهدوی نیا گفت: رشته ی VOA به نسبت جدید است و نوع پارو زدن در آن متفاوت از سایر رشته هاست. فدراسیون جهانی نیز پیشنهاد داده است که این رشته از پارالمپیک توکیو به مواد مسابقات افزوده شود و از این رو تعداد شرکت کنندگان بیشتری در تایلند حضور خواهند داشت و از ایران نیز قصد داریم نفراتی را در کلاس KL1 مردان، KL2 بانوان و KL3 مردان در این مسابقات شرکت دهیم.

رقابت های جهانی جمهوری چک از یکم تا پنجم شهریور ماه برپاست و نمایندگان کشورمان 28 مرداد ماه عازم این مسابقات خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز