خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان؛

بهترین های مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت می شوند/ برگشت به عقب نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۴۵

فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در خصوص برگزاری رقابت های قهرمانی کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایلنا، وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در کادر فنی تیم ملی گفت: خوشحالم که به خانه خود برگشتم و امیدوارم در کنار تیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد: از روز اول رقابت های قهرمانی کشور در دسته یک، حضور داشتم و بازی ها را رصد کردم. انتخاب بازیکنان را  انجام دادم و البته هنوز برای اعلام ترکیب تیم زود است.

سرمربی تیم بانوان افزود: بیشتر نفرات، بازیکنانی هستند که از سال 93 در اردوی تیم جوانان بودند و با خودم کار کردند. خوشبختانه این بازیکنان پیشرفت خوبی طی سالهای اخیر داشتند و اکنون در تیم فیکس هستند.

وی گفت: پس از اتمام مسابقات دسته دو، در مجموع از بهترین های مسابقات دسته یک و دو و نیز نفراتی که پس از تست فیزیک برای حضور در تیم ملی مناسب شناخته شده اند، دعوت بعمل می آید تا در اولین اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند. البته این اردو جنبه ی انتخابی دارد و قطعا با ریزش روبرو خواهیم بود.

سلیمانی تصریح کرد: هدف ما در وهله ی اول کسب سهمیه پارالمپیک است و اگرچه مسابقات جهانی در سال آینده را پیش رو داریم، اما سهمیه پارالمپیک و نیز مسابقات پاراآسیایی نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

سرمربی تیم ملی بانوان اضافه کرد: علاوه بر بازیکنان قدیمی، چند بازیکن جدید نیز بودند که اگرچه با چهره بودن فاصله دارند اما به خاطر فیزیک مناسب می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد. در مجموع با مربیان استان ها در ارتباط هستیم و امیدوارم با تشکیل کمیته ی استعداد یابی بازیکنان جدیدی شناسایی و به مرور به بدنه ی تیم های ملی افزوده شوند و از این طریق دیگر نگران آینده نباشیم و همیشه دستمان پر باشد. همچنین امیدوارم که استانهایی که هنوز تیم ندارند و یا درگذشته تیم داشتند و اکنون فعال نیستند، در این خصوص فعالیت کنند و هر چه تیم های استانی بیشتر شوند چهره های جدید از سراسر کشور نیز بیشتر شناخته خواهند شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه والیبال نشسته بانوان طی سالهای اخیر روند روبه رشدی را طی کرده و با توجه به اینکه بانوان موفق شدند  یکبار به بازی های پارالمپیک راه پیدا کنند، هم اکنون انتظارات از این رشته بالاتر رفته و معتقدم نباید برگشت به عقب داشته باشیم.

سلیمانی در پایان گفت: در حین این مسابقات عملکرد ورزشکاران که انتخاب شدند زیر نظر است و نقاط ضعف و قوت آنها مورد بررسی قرار می گیرد تا در اردوها روی آنها کار کنیم البته محک اصلی آنها در اردوها و مسابقات تدارکاتی صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز