خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در مراسم برترین های پارالمپیک؛

سیامند رحمان سه شنبه به امارات می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۱۶۲

سیامند رحمان، قوی ترین پارا وزنه بردار جهان، فردا سه شنبه برای شرکت در مراسم برترین های سال ۲۰۱۷ پارالمپیک به کشور امارات سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، سیامند رحمان برای کسب عنوان برترین ورزشکار سال باید با دو ورزشکار دیگر رقابت کند. اعلام اسامی این سه نامزد به موفقیت‌های آنها در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو بازمی گردد و با حمایت آلیانز برگزار می‌شود.

جایزه برترین های سال ۲۰۱۷ به بهترین ورزشکار مرد، بهترین ورزشکار زن، بهترین تیم، بهترین ورزشکار تازه کار مرد و بهترین ورزشکار تازه کار زن در ابوظبی به برندگان اهدا می‌شود.

مراسم برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ شامگاه پنج شنبه برگزار می‌شود و همچنین مراسم مجمع عمومی در روز سه شنبه آغاز و با برگزاری مجمع انتخابی رئیس و هیات رئیسه روز جمعه به پایان می‌رسد.

سه نامزد ورزشکار مرد سال به شرح زیر هستند:

ایهار بوکی (بلاروس)

این شناگر در حالی بازی های پارالمپیک ریو را به پایان رساند که شش مدال طلا و یک برنز در کارنامه خود به جا گذاشت. این ورزشکار ۲۳ ساله در دومین حضور خود در بازی های پارالمپیک، موفق شد دو رکورد جهانی در ۱۰۰ متر پروانه S۱۳ و ۱۰۰ متر قورباغه SB۱۳ از خود بر جای بگذارد.

مارسل هاگ (سوییس)

این ورزشکار که به «گلوله نقره ای» شهرت دارد در چهارمین حضور خود در بازی های پارالمپیک موفق شد در مواد ۸۰۰ متر و ماراتن بر روی سکوی قهرمانی بایستد. حضور او در فینال ۸۰۰ متر T۵۴  نوزدهمین تلاش او تا این زمان برای کسب مدال طلا به حساب می آمد. این ویلچرران سوییسی در مواد ۱۵۰۰ متر و ۵۰۰۰ متر T۵۴ هم به مدال نقره رسید.

سیامند رحمان (ایران)

او کاری را انجام داده که هیچ انسانی تا پیش از این موفق به انجام آن نشده است: وزنه فوق العاده ۳۱۰ کیلوگرم را روی سینه برد، رکورد جهانی خودش را بهبود بخشید، دومین مدال طلای پیاپی پارالمپیکش را برد و بار دیگر ثابت کرد او قوی ترین پارالمپین جهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز