خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین جلسه بررسی اقدامات کمیته بازی‌های پارالمپیک توکیو

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۰۳

چهارمین جلسه بررسی اقدامات انجام شده کمیته برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در روزهای ۱۹ و ۲۰ اکتبر برگزار شد و کمیته بین المللی پارالمپیک و کمیته برگزاری بازی ها هدف خود را تمرکز بر میراث بازی های پارالمپیک تعیین کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛  در این جلسه کمیته برگزاری بازی ها اقدامات انجام شده را به اطلاع مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک رساند. مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک همچنین از دهکده بازی ها و هتل ها بازدید کردند و از روند اقدامات صورت گرفته خرسند بودند.

گونزالز، مدیر ارشد اجرایی کمیته بین المللی پارالمپیک، در این باره گفت: بار دیگر از اقدامات صورت گرفته بسیار خرسند هستیم و کمیته برگزاری از آخرین جلسه ای که با یکدیگر داشتیم اقدامات خود را تاکنون به خوبی انجام داده است. کمیته برگزاری در زمینه برنامه ریزی و تدارکات به نحو احسن عمل کرده است. از اردیبهشت ماه تاکنون ارتباطات به خوبی صورت گرفته است و ساخت و آماده سازی دهکده المپیک با حمایت شرکای تجاری به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: کمتر از سه سال به آغاز بازی های پارالمپیک باقی مانده است و سطح آگاهی بخشی در مقایسه با بازی های دوره های گذشته تا این لحظه بیشتر بوده است. مرحله بعد اقدامات نیز تشویق مردم به خرید بلیت و تماشای شبکه های تلویزیونی است.

مدیر ارشد اجرایی کمیته بین المللی پارالمپیک اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در این جلسه نحوه تاثیرگذاری میراث بازی های پارالمپیک بود.

در ادامه توشیرو موتو، مدیر ارشد بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: ما در این مدت با همکاری کمیته بین المللی پارالمپیک به دنبال تهیه یک برنامه زمانی بودیم تا بتوانیم تاثیرات این بازی ها بر جامعه ژاپن را هر چه بهتر بسنجیم.

وی افزود: به نظر من این تاثیرات ناشی از تغییرات اعمال شده بر جامعه است و نحوه آنالیز این تغییرات از مهم ترین اقدامات ما در آینده خواهد بود.

مدیر ارشد بازی های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: در روز ۲۹ نوامبر، هزار روز مانده به آغاز بازی ها وارد مرحله دیگری می شویم و باید اقداماتی را انجام دهیم که طی آن بازی ها با موفقیت همراه شود.

اندرو پارسون، رئیس جدید کمیته بین المللی پارالمپیک هفته گذشته در شهر توکیو بود و در مراسم افتتاحیه این بازدید حضور داشت. وی به همراه فیلیپ کریون جلسات سودمندی را با شرکای استراتژیک بازی ها از جمله فرماندار شهر توکیو داشت. وی همچنین در برنامه آموزشی (I am possible)  مدرسه ابتدایی آکاساکا شرکت کرد. این برنامه برای کودکان نابینا ترتیب داده شده بود و همراه با بازی گلبال بود.

در خلال برگزاری جلسات نمایندگان شرکت های تویوتا، پاناسونیک، دنتسو و شبکه های NHK / WOWOW نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز