خبرگزاری کار ایران

خسروی‌وفا: راس کمیته ملی المپیک باید به ابعاد مدیریت کلان کشور اشراف داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۱۱

رئیس کمیته ملی پاراالمپیک تاکید کرد: باید فردی در رأس کمیته ملی المپیک قرار گیرد که علاوه بر اشراف بر مسائل مدیریت کلان کشور، به دستگاه‌های تصمیم گیرنده حکومت نیز نزدیک باشد.

به گزارش ایلنا، محمود خسروی‌وفا با اشاره به شاخصه‌های استاندارد در دنیا برای انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: با توجه به اصولی که در رأس ورزش کشورها حاکم است، یقیناً این فرد باید ابعاد مدیریت کلان کشور را تجربه و به آن اشراف داشته باشد.

وی شاخصه دوم منتخب کمیته ملی المپیک را نزدیکی به دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده حکومت بیان و خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده کسی که در رأس قرار می‌گیرد باید در زمینه ارتباطات بین‌المللی نیز به نوعی امور خارجه ورزش کشور را مورد بررسی قرار دهد و از تعاملاتی که با مقام‌های ورزشی دنیا دارد، برای مقاصد دیگر نظام نیز بهره ببرد.

خسروی وفا تاکید کرد: پس به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که فردی برای ریاست کمیته ملی المپیک مناسب است که خود بالا باشد، دست ورزش را بگیرد و آن را بالا بکشد نه اینکه این جایگاه پله‌ای باشد برای طرقی فرد؛ این گزینه با نگاهی به ورزش دنیا صرفاً ورزشی نیست که امید دارم در این خصوص در کشور ما نیز تغییرات اساسی حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز