خبرگزاری کار ایران

کرمپور در گفت‌وگو با ایلنا:

اردوی انتخابی نسبت به دوره‌های قبل بهتر بود/ تلاش می‌کنیم رتبه ایران را ارتقا دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۳۴

ملی پوش گلف کشورمان در مورد اردوی انتخابی که اخیراً برگزار شد صحبت کرد.

سجاد کرمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا خصوص اردوی انتخابی تیم ملی بانوان و آقایان جهت حضور در مسابقات جهانی گلف WATC 2018 ایرلند که از تاریخ 20 لغایت 25 خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد گفت: خوشبختانه شرایط برگزاری اردوی انتخابی نسبت به دوره های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بودو شاهد عملکرد خوبی از فدراسیون گلف بودیم. در این دوره بازیکنان برتر گلف کشور در بخش بانوان و آقایان شرکت داشتند که  خود باعث بالا رفتن میزان رقابت بین افردا شده بود.

وی افزود: خوشبختانه پیش از برگزاری این اردوی انتخابی تمرینات زیادی راداشتم که  این موضوع باعث شد با آمادگی کامل در اردو حاضر شوم و بتوانم نفر دوم د ر رده بندی قرار بگیرم.

کرمپور با اشاره به مسابقات گلف جهانی ایرلند اظهار داشت این مسابقات در تاریخ 3 تا 18 شهریور در دو بخش بانوان وآقایان برگزطار خواهد شد و این دومین بار است که در مسابقات جهانی شرکت میکنم.

وی گفت:در دوره قبل توانستیم با شرکت در مسابقات جهانی آرژانتین در سال 2010 رنکینگ کشورمان را ارتقا دهیم و امیدواریم در این دوره از مسابقات نیز عملکرد خوبی را داشته باشیم و همه تلاش خود را برای این موضوع خواهیم کرد.

کزمپور افزود:گلف ورزشی است که با حمایت و بهبود شرایط امکانات در کنار استعدادیابی می تواند اینده روشنی داشته باشد و امیدواریم بیش ازط گذشته مورد توجه قرار گیررد.

وی  با اشاره به تفاوت زمین‌های گلف در خارج از کشور با داخل کشور ادامه داد:برگزاری اردوهای تدارکاتی پیش از مسابقات جهانی و آسیایی بیشترین تاثیر را در موفقیت بازیکنان این رشته خواهد داشت چرا که می تواند آمادگی بازکنان ما را برا بازی در این زمین ها بیشتر کند.

عضو تیم ملی حفاری اهواز اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما یکی از جوانترین تیم های کضشور است که با مربیگری مولایی و حمایت های دبیر و رییس هیات استان توانسته عملکرد خوبی را از خود به جا گزارد.امیدوارم زمین این تیم نیز با حمایت مسئولان به زمین چمنی تبدیل شود تا شاهد پرورش استعدادهای بیشتری از خوزستان مهد گلف کشور باشیم/

کرمپور در پایان ضمن اشاره به برگزاری دوره آموزشی از سوی مربی خارجی بین المللی در سال گذشته بیان داشت:برگزاری این دوره ها و استفاده از مربیان باتجربه و حرفه ای بین المللی کمک شایانی به بهبود شرایط گلف کشور و بازیکنان این رشته خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز