خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۳۳۴

اولین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی زنان برای ورود به اردوی تیم ملی، فردا (سه شنبه) در خانه تکواندو برگزار می‌شود و در مجموع 16 هوگوپوش جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست خواهند آورد.

به گزارش ایلنا، پیکارهای 64 تکواندوکار زن برای ورود به اردوی تیم ملی برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، از صبح فردا (سه شنبه) با حضور کادرفنی تیم ملی در 8 وزن آغاز می شود و در پایان نفرات برگزیده در هر وزن به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

اسامی 64 تکواندوکار حاضر در این رقابت‌ها به شرح ذیل است:

*** وزن 46- کیلوگرم:

الهام ابراهیمی از اردبیل، زهرا شهبازی از اصفهان، زهرا کنگرانی از تهران، نسترن فریدی از البرز، فاطمه آقابگلو از البرز، الناز پیری از البرز، نگار شیری از البرز، شکیلا کلهر از قزوین، نیان شامحمدی از کردستان، فاطمه مداحی از گیلان و فاطمه شعبان نیا از مازندران.

*** وزن 49- کیلوگرم:

مائده نریمانی از اصفهان، کژال بختیاری از ایلام، ناهید کیانی از تهران، سپیده سفری از البرز، ندا فرهود از البرز، فرناز امینی از قم، سیده اسرا هاشمی از کردستان، سارا فتاحی از گیلان، سپیده وجیهه عادلی از گیلان.

*** وزن 53- کیلوگرم:

زهرا ستاری از تهران، پونه فرجی از تهران، مژگان زادمحمد از تهران، سعیده وکیلی از البرز، مریم ریاضی از البرز، بهاره ندرخانلو از البرز، سودابه پورصادقی از گیلان، فاطمه زهرا شریفی از مازندران و بهاره بابازاده از مازندران.

*** وزن 57- کیلوگرم:

ریحانه محمدی از تهران، فاطمه اموری از تهران، شکوفه کریمی از البرز، روناک حسین زاده از کردستان، فاطمه پایدار از گیلان و سوسن حاجی پور از مازندران.

*** وزن 62- کیلوگرم:

فاطمه سعیدی از اصفهان، مهدیه ذوالقدری از تهران، مهسا جدی از تهران، پریا پورنعمت از البرز، نرجس مظاهریان از البرز، نیلوفر محمودی از البرز، طیبه پارسا از گیلان، ساجده فرامرزی از لرستان و پریسا جوادی از مازندران.

*** وزن 67- کیلوگرم:

شیما پوزشی از تهران، فاطمه روحانی از تهران، فرزانه صاحبی از البرز، هانیه اخلاقی از البرز، فاطمه کلاسنگیانی از گلستان، حنانه همتی از گیلان و زهرا شیدایی از مازندران.

*** وزن 73- کیلوگرم:

فاطمه عباسی از اصفهان، شکرانه ایزدی از تهران، فاطمه مصطفایی از البرز، آتوسا کاکاوند از قزوین و شهرزاد نقدی از کردستان.

*** وزن 73+ کیلوگرم:

فاطمه امینی از اصفهان، ملیکا میرحسینی از تهران، مریم سهرابی از البرز، صدف امیر از البرز، نفیسه رنگرززاده از خراسان رضوی، سیده الناز امیری از قزوین، مونا طالب ضیابری از گیلان و زینب ولی پور از مازندران.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی بعنوان سرمربی، فاطمه صفرپور بعنوان مربی و مهناز حسین زاده به عنوان کمک مربی خواهد بود.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی (G4)، چهارم و پنجم اردیبهشت‌ ماه 95 در شهر «مانیل» فیلیپین برگزار می شود.

تیم ملی زنان ایران در بیست و یکمین دوره این رقابت‌ها یک مدال نقره و سه برنز را بدست آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز