خبرگزاری کار ایران

صادقی: سطح رقابت‌های لیگ برتر بانوان خوب بود

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۸۹۱

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن گفت: سطح رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان در سال 94 خوب بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فریبا صادقی در پایان لیگ برتر بانوان درباره این رقابت ها افزود: سطح بازی های لیگ برتر بانوان امسال نسبت به سال قبل بهتر بود. تیم یا مسابقه ضعیف در این رقابت ها نداشتیم.

وی با اشاره به نبود تیم میزان خراسان در رقابت های امسال گفت: با توجه به اینکه میزان شرکت نکرد، ملی پوشان در دو تیم دیگر حضور داشتند و همین موضوع باعث مشخص شدن رده بندی دو هفته قبل از پایان مسابقات شد و جذابیت لیگ برتر را کمی کاهش داد.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن تصریح کرد: سال گذشته رقابت ها تا آخرین روز با جذابیت پیگیری شد چون تا دیدار نهایی قهرمان مشخص نشده بود.

وی درباره عملکرد تیم والیبال بانوان ذوب آهن در لیگ برتر امسال گفت: بر اساس سیاست های باشگاه که سرمایه گذاری روی بازیکنان بومی است، بازیکنان بومی را جذب کردیم و بیشتر آنان در رده سنی امید و جوانان بودند که تجربه کمی نسبت به بزرگسالان داشتند.

صادقی تاکید کرد: مهمترین مشکل بازیکنان تیم ذوب آهن در رقابت های امسال نداشتن تجربه کافی بود، اما باشگاه از عملکرد تیم و کسب رتبه سومی رضایت دارد، چون بر اساس سیاست های باشگاه که توجه به بازیکنان بومی است، پیش رفته ایم.

چهاردهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان که از پنجم آذرماه با حضور هفت تیم آغاز شده بود، امروز جمعه با دیدار دو تیم گاز تهران و دانشگاه آزاد به پایان رسید.

تیم های گاز تهران، دانشگاه آزاد، ذوب آهن اصفهان، برق جدید فارس، سایپای تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هفت تیم شرکت کننده در این رقابت ها بودند که به ترتیب رتبه های اول تا هفتم را کسب کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز