خبرگزاری کار ایران

آغاز اولین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر استان قزوین

در المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان، قریب 600 بانوی جامعه کار و تلاش در 9 رشته کاراته، والیبال، تنیس روی میز، شنا، آمادگی جسمانی، اسکیت، دارت، طناب کشی و لی لی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر استان قزوین(فرزندان و خانواده های کارگر این استان) شب گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز  شد و تا فردا پنجشنبه 31 تیرماه ادامه خواهد یافت.

بنا به گفته مهندس آموزگار، رئیس هیات ورزش کارگری استان قزوین، در این رقابت‌ها قریب 600 بانوی جامعه کار و تلاش در 9 رشته کاراته، والیبال، تنیس روی میز، شنا، آمادگی جسمانی، اسکیت، دارت، طناب کشی و لی لی به مصاف هم خواهند رفت.

مهندس آموزگار گفت:  هدف از برگزاری این رقابت‌ها ترغیب بانوان قشر کارگری به ورزش به هدف تامین شادی و نشاط و تامین سلامتی روحی و جسمی است و امیدواریم برگزاری این المپیاد بتواند گامی موثر در تشویق خانواده و فرزندان کارگری به ورزش باشد.

سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون در سخنانی در مراسم افتتاحیه این مراسم گفت: این المپیاد با همکاری خوب هیات، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار می‌شود که با توجه به حضور گسترده بانوان در این رقابت‌ها، انتظار می رود شور و نشاطی مضاعف در نهضت ورزش کارگری بین خانواده‌های کارگران به وجود آید.

در مراسم افتتاحیه این المپیاد سید امیر حسینی، سرپرست فدراسیون، نژاد نایبی، نایب رئیس بانوان فدراسیون، بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مشهدی آقایی ،مدیر کل ورزش و جوانان، خانم قدیری، مشاور استاندار در امور بانوان، مدیر کل ارشاد استان، مجید احتشام زاده قهرمان و پیشکسوت تنیس روی میز کشور، تشت زر معاون امور استان های فدراسیون، دکتر اسماعیلی مدیر بین الملل فدراسیون و قشمی مدیر فرهنگی و روابط عمومی فدراسیون و جمع زیادی از بانوان و خانواده های کارگر حضور داشتند.

 

کد خبر : ۳۹۲۵۴۴