خبرگزاری کار ایران

اعزام تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران به ایتالیا

تیم ملی کانوپولوی بانوان در رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان بامداد امروز (شنبه) عازم ایتالیا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو 9 تا 14 شهریور ماه در شهر سیراکوزای ایتالیا برگزار خواهد شد. تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان نیز در رده‌های سنی بزرگسالان و زیر 21 سال عازم این رقابت‌ها شد. این تیم بامداد امروز با ترکیب 16 قایقران و 4 مربی راهی ایتالیا شد.

تیم بزرگسالان کشورمان در گروه A با تیم های آلمان، لهستان، سوئد و جمهوری چک همگروه است و تیم زیر 21 سال در گروه B با کشورهای کانادا، نیوزلند، فرانسه، ایتالیا و ایرلند رقابت خواهد کرد.

الهه عمرو و دلارام مرزآبادی مربیان بخش بزرگسالان و جمیله طهماسبی و زهرا اصلانی مربیان بخش زیر 21 سال کشورمان در این رقابت‌ها هستند. مریم شاه محمدنیا، فرشته حسینی، الهه پورعبدیان، شیوا مولوی‌نیا، مهلا عاطفه‌دار، فرناز زینلی اصفهانی، الهام تحقیقی و صبا رحمتی در رده سنی بزرگسالان و ترانه کامیاب، ستایش پیرنجم الدین، فاطمه اسماعیل‌پور، فاطمه جلیلیان، ملیکا برون، کیمیا مرادی، عطیه سلیمانی و مهتاب زهتاب در رده سنی زیر 21 سال قایقرانان اعزامی به این مسابقات هستند.

مرتضی محرابی رئیس کمیته کانوپولوی کنفدراسیون قایقرانی آسیا و علیرضا آبش‌زاده و مهرداد راشدی نیز به عنوان داور به این رقابت‌ها اعزام شدند.

 

کد خبر : ۴۰۴۷۷۵