خبرگزاری کار ایران

میرسپاسی: منتظر عملکرد خوب دختران والیبال هستیم

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال ایران، ضمن ابراز امیدواری از وضعیت ملی پوشان در آستانه اعزام به فیلیپین گفت: همه چیز خوب پیش رفته است و همه منتظر عملکرد دختران والیبال هستیم.

به گزارش ایلنا، زهره میرسپاسی، در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال بانوان ایران، پیش از اعزام به فیلیپین، اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات به بهترین شکل ممکن و بر اساس برنامه ریزی پیش رفته است. تمام مراحل اردوها به خوبی برگزار شد و حالا با تیمی آماده و با انگیزه مواجه هستیم که عازم نبردهای مهم آسیایی است.

وی ادامه داد: در طول مدت برگزاری اردوهای تیم ملی بانوان، مجموعه فدراسیون در تلاش بود که بهترین امکانات برای ملی‌پوشان فراهم کند. از لحاظ وضعیت اسکان، امکانات سخت افزاری، سالن بدنسازی و … همه و همه در حد حرفه‌ای برای این بازیکنان فراهم شد.

میرسپاسی خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و حالا من به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون از بازیکنان و اعضای تیم توقع دارم که بهترین نتیجه ممکن را گرفته و تمام تلاش خود را به کار بگیرند. ما هر آنچه در توان داشتیم برای این تیم انجام دادیم و حالا منتظر پنجه‌های طلایی دختران والیبال ایران هستیم.

وی با اشاره به وضعیت روحی و روانی بازیکنان پیش از اعزام به فیلیپین و ویتنام گفت: خوشبختانه ملی پوشان والیبال ایران به این باور رسیده‌اند که نتایج خوبی در آسیا کسب کنند. امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و همین امر اعتماد به نفس آن ها کمک کرده است.  در واقع بازیکنان حال حاضر تیم ملی انتظار زیادی از خودشان دارند و این یک محرک روحی برایشان محسوب می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به وضعیت خوب بازیکنان از لحاظ فنی نسبت به قبل، گفت: حضور مایدا وضعیت فنی بازیکنان ایران را بهتر کرده است. حس می‌کنم تغییر اساسی در وضعیت بازیکنان رخ داده است. این تغییرات در بعد روانی هم وجود دارد و بازیکنان از اینکه امسال در طول برگزاری اردوها نسبت به سال‌های قبل بهتر دیده شده‌اند خوشحال هستند.

میرسپاسی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی بانوان نتایج خوبی در مسابقات پیش رو کسب خواهد کرد، گفت: اعضای تیم ملی والیبال بانوان در اسلوونی اردوی تدارکاتی خوبی را سپری کردند و حالا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم می‌توانند خود را برای AVC کاپ آماده کنند. موضوعی که قطعا به روند خوبشان کمک خواهد کرد.  در واقع ما دو اردوی تدارکاتی را سپری خواهیم کرد و با آمادگی بدنی به AVC  کاپ پا می‌گذاریم.

 

کد خبر : ۴۰۶۱۶۱