خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۴۲)؛

آقایف: طلای من حاصل کار گروهی بود / ایرانی ها از بهترین‌های جهان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۰

۴ سال در ایران کاراته کار کردم و به همین دلیل با کاراته کاران ایرانی دوست هستم. ایران کاراته کاران خوبی دارد و یکی از قدرت های جهان محسوب می شود.

دارنده ۴ مدال طلای کاراته جهان تاکید کرد که کاراته کاران ایران از بهترین های جهان هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، رافائل آقایف با بیان این مطلب با اشاره به سطح مسابقات کاراته بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: از نظر برنامه ریزی مسابقات در سطح متوسطی بود ولی از نظر فنی و نفراتی که در این رقابت ها حضور داشتند سطح فنی رقابت ها بالا یود.

وی ادامه داد: ما در این دوره شاهد مبارات خوبی بودیم که در نهایت من موفق شدم مدال طلای این مسابقات را کسب کنم.

آقایف همچنین در مورد سعید حسنی پور نماینده کشورمان که حریف وی در دیدار فینال بود، گفت: حسنی پور مبارز خوبی است و در این مدت پیشرفت خوبی داشته و در این رقابت ها نیز در سطح فنی خوبی قرار داشت.

برنده مدال طلای وزن - ۷۵ کیلوگرم بخش کومیته انفرادی بازی های کشورهای مسملمان در ادامه افزود: البته من فقط یک نفر هستم در حالی که اگر مدالی کسب کردیم آن را یک تیم کسب کرده و ما با کار گروهی موفق شدیم مدال بگیریم.

وی با اشاره به حضور ۴ ساله خود در ایران و تیم دانشگاه آزاد گفت: ۴ سال در ایران کاراته کار کردم و به همین دلیل با کاراته کاران ایرانی دوست هستم. ایران کاراته کاران خوبی دارد و یکی از قدرت های جهان محسوب می شود. به نظرم کارته کاران ایران از بهترین های جهان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز