خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا - دبی؛

قطر یازدهم شد، سریلانکا پانزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۳۱

تیم‌های قطر و بحرین صبح امروز برای تعیین تیم یازدهم هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود قطر رقم خورد.

تیم ملی والیبال قطر با پیروزی مقابل بحرین در رده یازدهم رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم‌های قطر و بحرین صبح امروز برای تعیین تیم یازدهم هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود قطر رقم خورد.

در این مسابقه بحرین ست‌های اول و دوم را با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ به سود خود به پایان رساند اما قطری‌ در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا رده یازدهم را از آن خود کنند. بحرین هم در رتبه دوازدهم این مسابقات قرا گرفت.

سریلانکا پانزدهم شد

تیم ملی والیبال سریلانکا با پیروزی مقابل ازبکستان در رده پانزدهم رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت. صبح امروز(یکشنبه) تیم‌های سریلانکا و ازبکستان برای تعیین تیم پانزدهم این دوره از رقابت‌ها در سالن النصر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سریلانکا به پایان رسید. سریلانکا سه ست این مسابقه را با امتیازات ۲۵ بر ۱۹،۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید و عنوان پانزدهم را از آن خود کرد. ازبکستان هم در رده شانزدهم قرار گرفت.

پیش از این حضور تیم‌های کویت، میانمار، عمان، افغانستان و عربستان در رده های هفدهم تا بیست و یکم این دوره از رقابت ها مسجل شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز