خبرگزاری کار ایران

نیت من توهین به هیچ کشوری نبود؛

لیما: در مراسم توپ طلا جانب احتیاط را رعایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۷

من به خاطر اتفاقی که در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی افتاد متأسفم. به هیچ وجه نیت من توهین به یک کشور یا یک فرهنگ یا ایجاد اختلاف بین کشورهای دیگر نبود.

مجری برزیلی که در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۴ که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد و به شهرت جهانی رسید قصد دارد برای شرکت در مراسم توزیع جوایز توپ طلای فیفا لباس خود را تغییر دهد.

به گزارش ایلنا، مراسم اهدای توپ طلای فیفا ۱۳ ژانویه در زوریخ برگزار خواهد شد که فرناندا لیما به عنوان مجری این مراسم حضور خواهد داشت ولی این بار با سیمای جدید و البته لباس‌های پوشیده‌تر در برنامه شرکت می‌کند تا از هواداران ایرانی که نسبت به پوشش او در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی اعتراض کرده بودند دلجویی کند.

لیما در این زمینه گفت: من به خاطر اتفاقی که در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی افتاد متأسفم. به هیچ‌وجه نیت من توهین به یک کشور یا یک فرهنگ یا ایجاد اختلاف بین کشورهای دیگر نبود.

وی افزود: این تجربه به من آموخت که در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان جانب احتیاط را رعایت کنم تا همه بتوانند مراسم را تماشا کنند.

مراسم انتخاب برترین فوتبالیست جهان ۱۳ ژانویه با حضور لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری سه نامزد نهایی این جایزه در زوریخ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز