خبرگزاری کار ایران

توماس باخ تاکید کرد:

ضرورت توجه به روند آماده‌سازی بازی‌های المپیک ریودوژانیرو

کد خبر : ۱۵۹۱۹۱

تعداد زیادی از اعضای فدراسیون های بین المللی ورزش‌های تابستانی دغدغه‌های خود را در خصوص امور آماده سازی و تدارکات بازی های المپیک ۲۰۱۶ در ریو اعلام کردند.

در حاشیه کنگره اسپورت آکورد ۲۰۱۴، هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک نشست هایی را با اعضای انجمن فدراسیون های بین المللی ورزش های المپیک تابستانی و انجمن فدراسیون های بین المللی ورزش های المپیک زمستانی برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، تعداد زیادی از اعضای فدراسیون های بین المللی ورزش‌های تابستانی دغدغه های خود را درخصوص امور آماده سازی و تدارکات بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ در ریو اعلام کردند.

بر اساس این گزارش؛ توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در رابطه با موضوع فوق اعلام کرد: این تاخیر ها کمیته بین المللی المپیک را نیز نگران می کند. سازمان ما به دفعات یادآور شده که زمان زود از دست می رود اما به هر حال معتقدیم که ریودوژانیرو هنوز هم می تواند بازی های مطلوبی را برگزار کند اگر اقداماتی که لازم است را فورا اتخاذ و انجام دهد.

به منظور اطمینان از برگزاری خوب بازی ها در ۲ سال آینده، هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک در خصوص تدارکات و برنامه عملیاتی نیز به بحثو مذاکره پرداختند. چگونگی وضعیت پیشرفت پرونده های پیونگ چانگ ۲۰۱۸ و توکیو ۲۰۲۰ از نکات مطرح شده در این نشست بود و در نهایت اینکه اعضای هیئت اجرایی به خاطر سرعت و کیفیت آماده سازی بازی های المپیک جوانان در نانجینگ چین تحت تاثیر قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز