خبرگزاری کار ایران

بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال؛

والیبالیست‌های ایتالیا در خاک برزیل پیروز شدند / برتری آمریکا، بلژیک و آلمان در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۰۳

در حساس ترین مسابقه در گروه A تیم ملی ایتالیا با نتیجه سه بر یک از سد برزیل گذشت تا رقابت ها را با یک پیروزی ارزشمند آغاز کند.

بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال با پیروزی تیم ملی ایتالیا برابر برزیل در خاک این کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، لیگ جهانی فصل ۲۰۱۴ والیبال از روز گذشته با ۴ مسابقه در کشورهای مختلف جهان آغاز شد. در حساس‌ترین مسابقه در گروه A تیم ملی ایتالیا با نتیجه سه بر یک از سد برزیل گذشت تا رقابت‌ها را با یک پیروزی ارزشمند آغاز کند.

در این مسابقه که در شهر جاراگوئا دوسول برزیل برگزار شد، ایتالیا ست‌های اول، دوم و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۱۹،۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود رقم زد و تیم میزبان فقط در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

بلغارستان در شهر وارنا به آمریکا باخت
در گروه B هم تیم بلغارستان در شهر وارنا ست های اول و دوم را بانتایج ۲۵ بر ۱۹و۲۵ بر ۲۲ به سود خود ثبت کرد، اما آمریکا سه ست بعدی را با نتایج ۲۷ بر ۲۵،۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا برنده بازی باشد.

بلژیک میهمان خود را از پیش رو برداشت
در گروه C هم بلژیک در سه ست و با امتیازات ۳۰ بر ۲۸،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ استرالیا را مغلوب کرد.

شکست ژاپن برابر آلمان
در گروه D هم آلمان دیگر تیم آسیایی یعنی ژاپن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. تیم میزبان سه ست این بازی را با امتیازات ۲۸ بر ۲۶،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید.

برنامه ادامه رقابت های لیگ جهانی امروز شنبه به شرح زیر است:

برزیل - ایتالیا ساعت ۱۳:۱۰

آلمان - ژاپن ساعت ۱۶

بلژیک - آمریکا ساعت ۱۷

آرژانتین - فرانسه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد یکشنبه

ملی پوشان کشورمان نهم خردادماه در نخستین بازی خود در لیگ جهانی والیبال در شهر تریسته ایتالیا به مصاف ملی‌پوشان این کشور می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز