خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ جهانی والیبال؛

شکستی دیگر در کارنامه آسیایی‌ها / آرژانتین به فرانسه رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۱۶

رقابت‌های روز دوم از هفته چهارم لیگ جهانی والیبال صبح امروز یکشنبه با برگزاری دو مسابقه در شرق آسیا آغاز شد که طی آن تیم ملی آرژانتین در شهر کوماکی برابر ژاپن ۳ بر یک برنده شد.

تیم‌های ملی والیبال ژاپن و کره‌جنوبی در آغاز دیدارهای روز دوم از هفته چهارم لیگ جهانی برابر حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های روز دوم از هفته چهارم لیگ جهانی والیبال صبح امروز یکشنبه با برگزاری دو مسابقه در شرق آسیا آغاز شد که طی آن تیم ملی آرژانتین در شهر کوماکی برابر ژاپن ۳ بر یک برنده شد.

شاگردان خولیو ولاسکو در این بازی به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۱،۲۵ بر ۱۹،۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۷ از سد میزبان خود گذشتند.

آرژانتین در اولین دیدار خود برابر ژاپن ۳ بر صفر برنده شد. این تیم با بردی که امروز کسب کرد ۱۷ امتیازی شد و هم امتیاز با فرانسه، صدرنشین گروه D در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. ژاپن هم با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد. در دیگر بازی امروز که از گروه E برگزار شد تیم ملی کره‌جنوبی در شهر اولسان مقابل پرتغال ۳ بر صفر تن به شکست داد.

پرتغالی‌ها به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ف ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ برنده شدند و با کسب ۱۲ امتیاز بالاتر از هلند ۱۱ امتیازی در صدر جدول گروه خود ایستادند. تیم‌های چک و کره نیز با ۸ و ۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز