خبرگزاری کار ایران

فلوربال‌دانشجویان‌جهان – سنگاپور؛

سوئد در هر دو رده مردان و زنان به فینال رسید

کد خبر : ۱۷۹۳۲۳

در رده مردان و در دیدار رده بندی تیم فنلاند در یک بازی مهیج و پایاپای با حساب ۷ بر ۶ جمهوری چک را شکست داد و به مقام سوم رسید.

چهارمین روز از ششمین دوره مسابقات قهرمانی فلوربال دانشجویان جهان در سنگاپور امروز(یکشنبه) ادامه یافت که طی آن تیم سوئد در هر دو رده مردان و زنان به فینال رسید.

به گزارش ایلنا، در رده مردان و در دیدار رده بندی تیم فنلاند در یک بازی مهیج و پایاپای با حساب ۷ بر ۶ جمهوری چک را شکست داد و به مقام سوم رسید. همچنین تیم‌های سوئد و سوییس به دیدار پایانی راه یافتند تا سیمای قهرمان این مسابقات را مشخص کنند.

در بخش بانوان تیم سوییس در دیدار رده بندی در یک بازی یک طرفه و کاملا برتر با حساب ۷ بر صفر سنگاپور را ازمیان برداشت و به مقام سوم دست یافت. در این رده نیز تیم سوئد به فینال رسید تا حریف فنلاند در بازی نهایی شود.

مسابقات رده مردان با حضور تیم‌های سوئد - ژاپن - جمهوری چک - سوئیس - چین - فنلاند - مالزی - سنگاپور - کره - روسیه و رقابت‌های بانوان با شرکت تیم‌های ژاپن، سنگاپور، سوییس، مالزی، فنلاند و سوئد در جریان است. متاسفانه تیم فلوربال دانشجویان کشورمان به سبب مشکلات مالی نتوانست در این مسابقات معتبر حضور یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز