خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی‌تیراندازی - چین؛

تیرانداز ایتالیایی در جایگاه اول تپانچه ۲۵ متر

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۰۲

مسابقات جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی، از یکم تا دهم جولای، در بیجینگ چین برگزار می شود که در این مسابقات، ورزشکاران کشورمان حضور ندارند.

چهارمین روز از مسابقات جهانی چین در حالی به پایان رسید که در رشته ۲۵ مترتپانچه راپیدفایر، ایتالیا و در تراپ دوتایی روسیه توانست به مدال طلای دست یابد.

به گزارش ایلنا، مسابقات جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی، چهارمین روز خود را به پایان رساند که طی آن در رشته تپانچه ۲۵ متر راپید فایر مردان، ریکاردو مزیتی دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا در سال ۲۰۰۹ از ایتالیا توانست، با کسب بالاترین امتیاز، در رده نخست ایستاده و مدال طلای این رشته را از آن خود کند. در این رشته ژان زانگ از چین و مارتین استرناد از چک توانستند به مدال های نقره و برنز دست یابند.

پس از سه نفر نخست این رشته، هونگ کیم جان و هو سونگ هونگ از کره، هاوزه هایو از چین در رده های چهارم تا ششم این رقابت ها قرار گرفتند.

در فینال تراپ دوتایی مردان که امروز برگزار شد، وی تالی فوکیو دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۶ از کشور روسیه توانست با رقابت با رقبای قدرتمند خود، مدال طلای این رشته را از آن خود کرد. بین یان هاو از چین و میخال لیوبو از کشور روسیه توانستند پس از تیرانداز روسی در رده‌های دوم و سوم بایستند.

فردا نیز این رقابت ها با برگزاری چند مسابقه دنبال می شود که ورزشکاران در رشته های تپانچه ۵۰ متر مردان و ۲۵ متر تپانچه زنان به رقابت می‌پردازند. مسابقات جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی، از یکم تا دهم جولای، در بیجینگ چین برگزار می‌شود که در این مسابقات، ورزشکاران کشورمان حضور ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز