خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی‌تیراندازی - چین؛

طلای تپانچه ۲۵ متر بانوان برگردن ورزشکار کره

کد خبر : ۱۸۳۷۹۰

فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان، لحظاتی پیش به پایان رسید که طی آن کیم جانگ می، از کره جنوبی توانست با کسب بالاترین امتیاز در مکان نخست این رقابت ها بایستد و مدال طلای این رشته را از ان خود کند.

پنجمین روز از مسابقات جهانی چین، با برگزاری فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان به پایان رسید که تیرانداز چینی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش ایلنا، فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان، لحظاتی پیش به پایان رسید که طی آن کیم جانگ می، از کره جنوبی توانست با کسب بالاترین امتیاز در مکان نخست این رقابت ها بایستد و مدال طلای این رشته را از ان خود کند. یانگ پایبون نافاسوان از تایلند و ژانگ ژینگ ژینگ از چین نیز توانستند به مدال های نقره و برنز دست یابند.

آلنا سوسلونوا از روسیه، سو یو لینگ از چین، سلینه گوبرویله از فرانسه، هیدی دیتلم گربر از سوییس و ژیو وان وی از کشور میزبان توانستند در مکان های چهارم تا هشتم تپانچه ۲۵ متر بانوان قرار گیرند.

این رقابت ها در روز ششم با برگزاری فینال رشته های تفنگ درازکش ۵۰ متر مردان و اسکیت زنان دنبال می شود و ورزشکاران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسابقات جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی، از یکم تا دهم جولای، در بیجینگ چین برگزار می شود که در این مسابقات، ورزشکاران کشورمان حضور ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز