خبرگزاری کار ایران

در اردوی تایلند رقم خورد؛

تساوی تیم های والیبال بانوان ایران و تایلند در دومین دیدار دوستانه

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۶۵

تیم والیبال زنان ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا که از ۱۵ تا ۲۳ شهریور ۹۳ در کشور چین برگزار می شود، آماده می‌کند.

تیم والیبال زنان ایران عصر امروز یکشنبه دومین دیدار تدارکاتی خود را برابر تیم ب والیبال تایلند برگزار کرد که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال زنان ایران هفتمین اردوی آمادگی خود را از ۱۶ مرداد ماه در تایلند آغاز کرده است.

این تیم در این اردوی برون مرزی که در شهر بانکوک پایتخت تایلند در حال برگزاری است، چند دیدار دوستانه با تیم ملی ب والیبال زنان تایلند که در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان در ایتالیا شرکت خواهد کرد، برگزار می‌کند که دومین دیدار این دو تیم در چهار ست برگزار شد و دو تیم در دو ست به پیروزی رسیدند.

شاگردان سیما صدیقی سرمربی تیم ملی زنان ایران در ست های اول و دوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میزبان خود شدند اما در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴ و ۲۹ بر ۲۷ به پیروزی رسیدند.

کادر فنی دو تیم ایران و تایلند تصمیم گرفتند که ست پنجم این بازی انجام نشود و مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار تدارکاتی نخست خود ۳ بر یک مغلوب تایلند شده بود.

فرزانه زارعی، ندا چملانیان، مهتاب رحمانی، فرنوش شیخی، سودابه باقرپور، مهسا صابری، نجمه عابدیان، مهدیه خواجه کلایی، زینب گیوه، مائده برهانی، نگار کیانی، شکوفه صفری، الهام فلاح و سمانه سیاوشی بازیکنان اعزامی ایران به این اردو هستند.

سیما صدیقی به عنوان سرمربی، عباس برقی خامنه(مشاور فنی)، کامبیر یعقوبی(کمک مربی)، سمیرا محمدی(بدنساز)، سارا خدارحمی(فیزیوتراپ)، ابراهیم ادیبان(آنالیزور) و فریبا سلیمانی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان زنان را در این سفر همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا که از ۱۵ تا ۲۳ شهریور ۹۳ در کشور چین برگزار می شود، آماده می‌کند.

چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های چین، ویتنام و کره جنوبی در گروه اول هم‌گروه است. تیم های تایلند، قزاقستان، ژاپن و چین تایپه نیز در گروه دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز