خبرگزاری کار ایران

واترپلوی‌جوانان‌جهان - ترکیه؛

تیم واترپلوی‌جوانان مجارستان قهرمان جهان شد / نزول ۵ پله‌ای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۰۴۷

مسابقات قهرمانی جوانان جهان زیر ۱۸ سال واترپلو هر دو سال یکبار برگزار می شود. تیم واترپلوی ایران هم در پایان این دوره از مسابقات در جایگاه هفدهم جدول رده بندی ایستاد.

رقابت های واترپلوی قهرمانی جوانان جهان با برگزاری ۴ دیدار در روز پایانی به کار خود پایان داد تا مجارستان با غلبه بر اسپانیا نشان طلا را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، در روز پایانی دومین دوره مسابقات قهرمانی واترپلوی جوانان زیر ۱۸ سال جهان، مجارستان با کسب پیروزی ۱۰ بر ۸ مقابل اسپانیا به مقام نخست دست یافت. مجارستان که در دوره پیشین این بازی‌ها با شکست مقابل ایتالیا در بازی نهایی به نشان نقره بسنده کرده بود با نمایشی درخور توجه از ابتدای این مسابقات توانست طلای این دوره از رقابت‌ها را به خانه ببرد.

روسیه که نمایش خوبی در این مسابقات داشت با غلبه بر صربستان نشان برنز را کسب کرد. این بازی نیز مانند بازی فینال با حساب ۱۰ بر ۸ به پایان رسید.

جایگاه پنجم این مسابقات هم به مونته‌نگرو رسید. تیم پرقدرت و صاحب سبک مونته‌نگرو در این دیدار به سختی با حساب ۱۴ بر ۱۳ مقابل ترکیه میزبان که نمایش فوق‌العاده‌ای در این مسابقات داشت به پیروزی رسید. در دیگر بازی دیروز هم ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی با شکست کرواسی به عنوان هفتمی این دوره از مسابقات بسنده کرد.

مسابقات قهرمانی جوانان‌جهان زیر ۱۸ سال واترپلو هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود. تیم واترپلوی ایران هم در پایان این دوره از مسابقات در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی ایستاد.

تیم کشورمان در نخستین دوره این مسابقات که در شهر پرتس استرالیا برگزار شد در رده دوازدهم جهان ایستاد و در این دوره نزولی ۵ پله‌ای داشت.

نتایج کامل روز نهم و پایانی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان - ترکیه:
کرواسی ۸ – ایتالیا ۱۰
مونتنگرو ۱۴ – ترکیه ۱۳
روسیه ۱۱ – صربستان ۹
مجارستان ۱۰ – اسپانیا ۸

جدول نهایی رده بندی دومین دوره رقابت های واترپلو جوانان جهان - ترکیه ۲۰۱۴:
۱. مجارستان
۲. اسپانیا
۳. روسیه
۴. صربستان
۵. مونتنگرو
۶. ترکیه
۷. ایتالیا
۸. کرواسی
۹. استرالیا
۱۰. کانادا
۱۱. امریکا
۱۲. ژاپن
۱۳. برزیل
۱۴. قزاقستان
۱۵. مصر
۱۶. آرژانتین
۱۷. ایران
۱۸. افریقای‌جنوبی
۱۹. نیوزلند
۲۰. پرو

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز