خبرگزاری کار ایران

پارک کی‌وون: با تیم ملی اصلی کره به آلماتی آمدیم

کد خبر : ۱۹۶۰۵۵

ما با تیم اصلی خود به این مسابقات آمده‌ایم و در بازی‌های آسیایی که از ۲۸ شهریورماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود نیز با همین تیم شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی گفت: با تیم ملی اصلی کره جنوبی در این رقابت‌ها شرکت کردیم.

به گزارش ایلنا، پارک کی‌وون در نشست خبری قبل از مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: ما با تیم اصلی خود به این مسابقات آمده‌ایم و در بازی‌های آسیایی که از ۲۸ شهریورماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود نیز با همین تیم شرکت می‌کنیم.

گرانت روبرسون سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا نیز در این نشست گفت: تیم ما جوان است و برای کسب تجربه به آلماتی آماده است.

سرمربی تیم ملی ب چین:تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها شرکت کردند و به نظر می‌رسد مسابقات از سطح خوبی برخوردار خواهد شد. ۹ ماه تمرین کردیم تا در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

سرمربی هند:از بازیکنان باسابقه و جوان در تیم هند استفاده کردیم و امیدارم بازی‌های خوبی در این مسابقات انجام دهیم.

سرمربی قزاقستان:تیم‌های ایران و قزاقستان از بهترین تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند.

سرمربی تایلند:حضور در این رقابت‌ها تمرین خوبی برای تایلند است تا خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کند.

سرمربی ژاپن:تمرینات کمی برای حضور در این رقابت‌ها داشته‌ایم. در گروه سختی نیز قرار داریم و باید با قزاق(میزبان)، چین و کره‌جنوبی برای رسیدن به مرحله بعد مبارزه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز