خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان‌جهان - لهستان؛

پیروزی دشوار فرانسه مقابل بلژیک / صعود مقتدرانه خروس‌ها به دور دوم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۸۴

تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد بلژیک را هم شکست دهد تا ثابت کند امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد بلژیک را هم شکست دهد تا به عنوان تیم نخست گروه D به دور دوم صعود کند.

به گزارش خبرنگتار ایلنا، در ادامه رقابت‌های والیبال مردان جهان در لهستان از ساعت ۱۵:۳۰ تیم ملی فرانسه به مصاف بلژیک رفت که این دیدار سنگین و فشرده با نتیجه ۳ به سود ۲به سود فرانسوی‌ها به پایان رسید تا فرانسوی‌ها ۱۲ امتیازی شوند و بدون توجه به بازی‌های دیگر تیم‌ها به عنوان تیم نخست راهی مرحله دوم شوند.

در این دیدار ابتدا فرانسوی‌های شگفتی‌ساز در ست نخست به راحتی با برتری ۲۵ بر ۱۴ پیش افتادند ولی پدیده والیبال اروپا خیلی زود به خود آمد و در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ موفق شد فرانسوی‌ها را شکست دهد تا بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

در ست سوم بار دیگر فرانسه بود که تیم برتر میدان بود و موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست دهد تا بازی ۲ بر یک شود ولی بازهم بلژیکی‌ها نگذاشتند فرانسوی‌ها راحت به امتیازات کامل این دیدار برسند چراکه در ست چهارم ۲۵ بر ۲۲ بازی را به سود خود رقم زدند تا بازی ۲ بر ۲ شود و کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشیده شود. در نهایت در ست پنجم و در دیداری نزدیک این فرانسه بود که با تجربه بالای خود موفق شد ست پایانی را با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود خود به پایان ببرد تا بازی ۳ بر ۲ به سود خروس‌ها به پایان برسد.

در این گروه تیم ملی کشورمان که از ساعت ۱۹ در آخرین دیدار خود به مصاف پورتوریکو خواهد رفت با یک بازی کمتر و ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

جدول والیبال قهرمانی جهان در گروه D به این شرح است:

۱ - فرانسه با ۱۲ امتیاز
۲ - ایران با ۸ امتیاز
۳ - آمریکا با ۶ امتیاز
۴ - ایتالیا با ۵ امتیاز
۵ - بلژیک با ۵ امتیاز
۶ - پورتو ریکو ۳ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز