خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به ساباتینا آراکو تاکید شد؛

استقبال و رضایت توماس باخ از معرفی اسکیت در نانجینگ

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۸۲

در این نامه توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک از ساباتینا آراکو رییس فدراسیون ورزش های رولر بین المللی در معرفی رشته اسکیت در المپیک جوانان تقدیر کرد.

رییس کمیته بین‌المللی المپیک در نامه‌ای به رییس فدراسیون ورزش‌های رولر بین‌المللی از معرفی و عملکرد موفقیت آمیز اسکیت در المپیک جوانان در نانجینگ چین ابراز خرسندی کرد و این حرکت را آغاز مسیری تازه برای این رشته دانست.

به گزارش ایلنا، در این نامه توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک از ساباتینا آراکو رییس فدراسیون ورزش های رولر بین المللی در معرفی رشته اسکیت در المپیک جوانان تقدیر کرد.

باخ در این نامه با تاکید بر موفقیت آمیز بودن معرفی شایسته اسکیت در بازی‌های المپیک جوانان نانجینگ ۲۰۱۴، گفت: از طرف نهضت المپیک مایلم عمیق‌ترین قدردانی‌ها و سپاسگزاری‌ها را به دلیل همکاری شما برای اطمینان حاصل کردن از تأثیر این پروژه اعلام دارم، این همکای با روشی بسیار خاص و ویژه در تمامی تجربیات بازی‌های المپیک جوانان صورت گرفت و جای تقدیر دارد.

وی در این نامه آورده است: در این بازی‌ها فرصتی به دست آمد تا تعامل با جمعیت بومی و محلی گسترش یابد چراکه فعالیت‌های نمایشی اسکیت جمعیت کثیری را جذب کرد و در آغوش گرفت. تعامل افراد جوان و بومی در امتحان کردن ورزش‌های جدید به نحوی استثنایی باعثشد تا تمام افراد درگیر از این رویداد الهام بگیرند.

رییس کمیته بین المللی المپیک در پایان این نامه آورده است: از طرف خودم مایلم تا از فدراسیون ورزش‌های رولر بین المللی به دلیل کاری که در زمینه بازی‌های المپیک جوانان نانجینگ ۲۰۱۴ انجام داد و تمام نفراتی که در اجرای این پروژه بزرگ و موفق همکاری داشتند تشکر کنم.

گفتنی است، در حاشیه بازی‌های المپیک نانجینگ رشته اسکیت به صورت غیررسمی به نمایش درآمد تا مسوولان کمیته بین المللی المپیک از نزدیک میزان استقبال علاقه‌مندان به این رشته را مشاهده کنند که این برنامه با استقبال توماس باخ مواجه شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز