خبرگزاری کار ایران

تیراندازی‌قهرمانی‌جهان - اسپانیا؛

قهرمانی تیراندازان تیمی آلمان در هشتمین روز / چک و روسیه دوم و سوم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۰۱

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۰۲۵ورزشکار و ۳۱۷۷نفر رشته از ۹۳کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادا اسپانیا برگزار می‌شود.

هشتمین روز از مسابقات قهرمانی جهان، با برگزاری فینال رشته‌های تپانچه ۲۵ متر و تراپ دوتایی مردان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هشتمین روز از این مسابقات در رشته تپانچه ۲۵ متر مردان دنبال شد که طی آن کیم جون هونگ از کره‌جنوبی به عنوان قهرمانی رسید و اولیور جیس از آلمان و لی یوئه هونگ از چین در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین مارتین استراند از جمهوری‌چک، رومن بونداروک از اوکراین و کریستین ریتس از آلمان رده‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند. در بخش تیمی نیز تیم آلمان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های جمهوری‌چک و روسیه در رده های دوم و سوم ایستادند.

در تراپ دوتایی مردان و در رده سنی جوانان آندره آ وسکوی از ایتالیا توانست به مقام قهرمانی دست یابد و لن روپرت از ایالات متحده و آنتون اسلیپوشکین در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. ناتان لی ژوئرب از مالت، کیریل فوکیف از روسیه و فیلیپ پراج از اسلواکی مکان‌های چهارم تا ششم را به نام خود ثبت کردند. در رده بندی تیمی، تیم‌های روسیه، ایتالیا و ایالات متحده رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در همین رشته و در رده سنی بزرگسالان نیز، جوشوا ریکموند از ایالات متحده، آنتونیونو بوریلا از ایتالیا و دنیله دی اسپیگنو از ایتالیا رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و استیون اسکوت از انگلستان، هو بین یوآن از چین و ویتالی فوکیف از روسیه در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند. در بخش تیمی نیز تیم های ایتالیا، ایالات متحده وچین در سکوهای اول تا سوم ایستادند.

گفتنی است، در تفنگ ۱۰ متر دختران، دیروز تیم کشورمان توانست در رده دوم تیمی بایستد و نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده با راهیابی به فینال در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی‌قهرمانی‌جهان، با حضور ۲۰۲۵ورزشکار و ۳۱۷۷نفر رشته از ۹۳کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادای‌اسپانیا برگزار می‌شود که کسب‌سهمیه‌المپیک ۲۰۱۶ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز