خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان‌جهان - لهستان؛

اعلام برترین‌های والیبال قهرمانی جهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۱۹

رقابت‌های والیبال قهرمانی‌جهان در لهستان در حالی به پایان رسید که ملی‌پوشان والیبال‌ایران عنوان ششمی این‌ رقابت‌ها را کسب کرد تا موفقیتی بزرگ برای والیبال ایران در تاریخ ورزش‌های تیمی - توپی ایران رقم بخورد.

اسامی برترین‌های رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی‌جهان در لهستان در حالی به پایان رسید که ملی‌پوشان والیبال‌ایران عنوان ششمی این‌ رقابت‌ها را کسب کرد تا موفقیتی بزرگ برای والیبال ایران در تاریخ ورزش‌های تیمی - توپی ایران رقم بخورد.

در پایان این رقابت‌ها لهستان با استفاده از امتیاز میزبانی موفق شد عنوان سیزدهمی دوره قبل خود را بدل به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها کند و برزیلی‌ها نیز به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند. تیم آلمان نیز عنوان سوم را با برتری بر فرانسه کسب کرد.

اما در پایان این رقابت‌ها برترین بازیکنان مسابقات نیز که با توجه به مقررات این بازی‌ها از بین تیم‌های راه‌یافته مسئولان کمیته فنی این دوره از بازی‌های اسامی برترین بازیکنان در هر پست را معرفی کردند که به شرح زیر است:

دریافت کننده:لوکارلی(برزیل)، موریلیو(برزیل)

دفاع:مارکوس بومه(آلمان)، کارول کروس(لهستان)

لیبرو:جنیا گربینیکوف(فرانسه)

پاسور:لوکاس کمپا(آلمان)

پشت‌خط زن:ماریوس ولازلی(لهستان)

ارزشمندترین بازیکن:ماریوس ولازلی(لهستان)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز