خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی هیچ برنامه‌ای ندارد؛

حاجی‌آخوندزاده: مربی خارجی قبلا امتحانش را پس داده / باید بر روی تیم‌های پایه کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۶۱

استخدام مربی خارجی پول می خواهد. به نظرم، به جای این کارها باید بر روی تیم‌های پایه کار کنیم و پشتوانه سازی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان گفت: در شرایطی که تمامی کشورها هر هفته در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت می کنند، متاسفانه ما هیچ برنامه و اردویی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از ناکامی جودوکاران ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی جودو، اعلام کرد که از این پس تمامی برنامه‌های فدراسیون بر روی تیم‌های نوجوانان و جوانان متمرکز است. وی چندی پیش و در گفت‌وگو با ایلنا از استخدام یک مربی اروپایی برای تیم بزرگسالان نیز خبر داده بود.

مسعود حاجی‌آخوندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص وضعیت‌کنونی تیم ملی جودوی بزرگسالان، تصریح کرد: فعلا که نه برنامه‌ای هست و نه اردویی. بنده هم در حال‌حاضر از برنامه آینده خبری ندارم.

وی در مورد اخبار اخیر مبنی بر حضور مربی خارجی در تیم ملی بزرگسالان، اظهار داشت: مربی خارجی قبلا امتحانش را پس داده، ضمن اینکه استخدام مربی خارجی پول می‌خواهد. به نظرم، به جای این کارها باید بر روی تیم‌های پایه کار کنیم و پشتوانه‌سازی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان یادآور شد: هر هفته در تمامی نقاط جهان، مسابقات مختلفی برگزار می‌شود که برای کسب امتیاز جهت اخذ سهمیه‌المپیک بسیار مهم است، اما ما متاسفانه هفته‌هاست برنامه‌ای در تیم ملی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز