خبرگزاری کار ایران

راگبی‌ژاپن با پپ جان می‌گیرد؛

گوآردیولا روی نیمکت سامورایی‌ها در جام‌جهانی انگلیس!

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۵۴

در مونیخ جلسات تمرینی گواردیولا را به دقت مشاهده کردم و همانجا فهمیدم دانش مربیگری او بسیار بالاست. دیدار خیلی خوبی با او داشتم. تیم من نیز باید از لحاظ تاکتیکی مثل تیم گواردیولا بازی کند.

سرمربی تیم بایرن‌ مونیخ یکی از اعضای کادر فنی تیم ژاپن در جام جهانی راگبی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا که در حال‌حاضر سرمربیگیری بایرن‌مونیخ آلمان را برعهده دارد، قصد دارد مشاور تیم ملی راگبی ژاپن در جام‌جهانی راگبی باشد تا بتواند حضور در این رشته ورزشی را نیز تجربه کند.

سرمربی تیم ملی راگبی ژاپن با تایید حضور گواردیولا در کادر مربیگری این تیم گفت: ‌ قصد دارم از تجربیات و روش او در تیم‌هایش استفاده کنیم تا بتوانیم به موفقیت در جام جهانی راگبی برسیم.

ادی جونز افزود: از سال ۱۹۹۱ نتوانستیم در راگبی به افتخار مهمی برسیم. گواردیولا بهترین مربی فوتبال جهان و طبیعی است که همیشه از بهترین‌ها در هر حوزه‌ای مشورت بگیریم. فرصت خیلی خوبی برای ما فراهم شده است تا از گوآردیولا مشورت بگیریم و از او در کادر مربیگری تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم راگبی ژاپن همچنین گفت: در مونیخ جلسات تمرینی گواردیولا را به دقت مشاهده کردم و همانجا فهمیدم دانش مربیگری او بسیار بالاست. دیدار خیلی خوبی با او داشتم. تیم من نیز باید از لحاظ تاکتیکی مثل تیم گواردیولا بازی کند. راگبی و فوتبال خیلی به هم شبیه هستند و شما در راگبی باید همیشه توپ را به فضاهایی بفرستید که بیشترین کارآیی را داشته باشد.

وی تاکید کرد: زمانی که پپ هدایت بارسلونا را بر عهده داشت دیدیم که تیمش تا چه اندازه در یک بازی پاس می داد. اصول فوتبال و راگبی شباهت زیادی به هم دارند و ما از این حربه در جام جهانی راگبی استفاده خواهیم کرد.

جام‌جهانی راگبی سال آینده میلادی در انگلیس برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز