خبرگزاری کار ایران

اشتباه مرگبار رافا بنیتس؛

رئال مادرید در آستانه حذف از کوپا دل ری

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۱۴

رئال مادرید با وجود اینکه در بازی رفت دور اول کوپا دل ری در زمین کادیز، 3-1 به پیروزی رسید اما احتمالا از این مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

عجیب ترین اتفاق ممکن در دور اول کوپا دل ری در حال رخ دادن است. امشب رافا بنیتس ترکیب متفاوتی را در مقابل کادیز به میدان فرستاده و در این ترکیب، نام چریشف(زننده گل اول رئال در بازی امشب)، بازیکن روس رئال نیز به چشم می خورد؛ بازیکنی که به دلیل 3 کارته بودن در زمان حضورش در ویارئال، نباید امشب برای رئال در کوپا دل ری به میدان می رفت اما اشتباه عجیب رئالی ها و ناآگاهی آنها از این مساله، احتمالا به قیمت حذف غیرمنتظره این تیم از کوپا دل ری تمام خواهد شد.

طبق قوانین فوتبال اسپانیا، در صورت شکایت کادیزی ها از رئال مادرید، این تیم از کوپا دل ری کنار گذاشته می شود. امسال مشابه این اتفاق برای اوساسونا رخ داد و این تیم به دلیل استفاده غیرمجاز از یک بازیکن در دیدار مقابل میراندا، از کوپا دل ری حذف شد.

ابتدا این مساله را کادنا کوپه به اطلاع رساند و سپس در سایر رسانه های اسپانیایی نیز این مساله بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

در همین زمینه باشگاه کادیز عنوان کرد که قصد دارد در این رابطه از رئال شکایت کند

رئیس باشگاه در این رابطه گفت:" پس ملاقاتی که با اعضای هیئت مدیره داشتیم، تصمیم گرفتیم که از رئال برای استفاده از بازیکن محروم، دنیس چریشف شکایت کنیم. ما از رئال شکایت خواهیم کرد. هیچکس از رئال با من تماس نگرفته است. رئالی ها این موضوع را از من شنیدند. آنها تعجب کرده بودند. تصمیم سختی برای ما خواهد بود زیرا رئال بهترین باشگاه است ولی ما در پایان بازی، نتیجه آن را مشخص می‌کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز