خبرگزاری کار ایران

شب دوم از هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

شب پر استرس توپچی ها

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۰۳

در آخرین شب از دور گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، تیمهای حاضر در گروهای ژنجم تا هشتم به مصاف هم می روند تا با انتهای این شب، صعود 16 تیم صعود کننده به دور دوم و حذفی این رقابتها به هماره تیمهای صعود کننده به رقابتهای یورو لیگ و حذف شده، به صورت کامل مشخص شود.

به گزارش ایلنا؛ در گروه پنجم این رقابتها که صعود بارسلونا از پیش قطعی شده است، دو تیم بایرلورکوزن و رم که هم اکنون 5 امتیازی هستند، در کنار باته بوریسف 4 امتیازی برای صعود به  دور بعد مبارزه می کنند، در شب آخر این گروه بارسلونا در زمین خود میزبان لورکوزن است و رم از باته پذیرایی می کند.

در گروه ششم، بایرن مونیخ با 12 امتیاز صعود کرده است و المپیاکوس و آرسنال به ترتیب با 9 و 6 امتیاز برای صعود شانس دارند، هرچند که کار شاگردان آرسن ونگر بسیار سخت است و آنها نیاز به پیروزی پرگل حداقل با اختلاف دو گل در برابر میزبان خود المپیاکوس دارند تا بتوانند به دور بعدی صعود کنند. در دیگر بازی گروه نیز بایرن مونیخ در زمین دینامو زاگرب به مصاف این تیم می رود که این بازی تاثیری در سرنوشت تیم های حاضر در گروه ندارد.

در گروه هفتم هم شرایط بسیار پیچیده است و سه تیم چلسی، پورتو و دینامو کیف که به ترتیب 10، 10 و 8 امتیاز دارند، هر سه از شانس صعود به مرحله یک شانزدهم برخوردارند. در این گروه در مهمترین بازی چلسی در خانه میزبان پورتو خواهد بود و دینامو کیف در زمین خود به مصاف نماینده رِیم اشغالگر قدس که تا کنون تمامی بازی های خود را باخته است می رود.

در گروه آخر تیم 15 امتیازی و صعود کرده زنیت روسیه در بلژیک میهمان تیم خنت خواهد بود، بلژیکی ها با 7 امتیاز برای صعود شانس دارند، البته آنها حتی در صورت پیروزی هم باید منتظر نتیجه دیدار والنسیا و لیون در اسپانیا باشند، در صورتی که والنسیا که هم اکنون 8 امتیاز دارد در آن بازی به برتری برسد، خنت در هر صورتی حذف خواهد شد و به عنوان تیم سوم به یورو لیگ خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز