خبرگزاری کار ایران

رقابت جذاب مادرید و پاریس؛

رونالدو کدام شهر را برای زندگی ترجیح می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۷۴۳

کریستیانو رونالدو در آخرین مصاحبه خود اظهار داشت که زندگی در مادرید را به پاریس ترجیح می دهد و از حضور در پایتخت اسپانیا لذت می برد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  AS، رونالدو در مصاحبه با مجله پرتغالی Visao که در مورد زندگی شخصی، فوتبالی و برنامه های آینده اش صحبت می کرد، گفت:

من مادرید را به پاریس ترجیح می دهم اما شاید روزی اوضاع تغییر کند. شاید آنجا برای خود نامزدی پیدا کردم و لحظات بیشتری را آنجا سپری کردم. من خانواده ای دارم که در فرانسه کار می کنند اما خودم به زندگی در فرانسه فکر نمی کنمپاریس شهر زیبایی است و من چندین بار آنجا بوده ام.

 کاپیتان 30 ساله تیم ملی پرتغال همچنین فاش کرد که گاهی اوقات از واکنش های خود پشیمان می شود اما این بخشی از شخصیت اوست و بخشی از روند یادگیری است تا دیگر آن اشتباهات را تکرار نکند:

اگر من اینطور هستم، و همه چیز هایی که در فوتبال به آن دست یافته ام به خاطر این روش است، هیچکس نمی تواند از من بخواهد که تغییر کنم. اگر مردم از من بخواهند که بهتر شوم آن را قبول خواهم کرد، اما تغییر دادن خودبسیار سخت است.

رونالدو افزود که احساس می کند هموطنانش عاشق او هستند و او نیز کشور خود را دوست دارد

من در طول کارنامه حرفه ای خود همیشه یک الگو بوده ام. نه تنها امسال، بلکه هر سال. از اولین روزی که فوتبال را شروع کردم سعی داشتم تا به بهترین نحو ممکن نماینده کشورم باشم و در سطح شخصی همیشه کار خود را عالی انجام داده ام. هر شب که به رختخواب می روم، خوب می خوابم. به خودم می گویم: 'کار خود را خوب انجام دادم، مردم را خوشحالم کردم و نمی توانیم با وسواس اینکه سایر مردم در مورد ما چه فکر می کنند زندگی کنیم.'

در نهایت وی راجع به برنامه های آینده خود بعد از فوتبال نیز گفت که در حال حاضر به مربیگری یا کار اجرایی در باشگاه فکر نمی کند:

می خواهم نام تجاری ام همچنان رشد کند چون می دانم که دوران بازی ام تا 5 الی 10 سال دیگر به پایان خواهد رسید. بعد از آن زندگی دیگری خواهم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز