خبرگزاری کار ایران

افشاگری بزرگ دستیار بنیتس

دستیار سرمربی اخراجی رئال مادرید دست به افشاگری بزرگی زد و بازیکنان رئال را به خیانت و توطئه علیه سرمربی خود متهم کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه مارکا، رئال مادرید در هفته هجدهم رقابت های لیگا با تساوی دو بر دو برابر والنسیا متوقف شد و همین باعث شد تا سران این باشگاه در نهایت تصمیم خود را در مورد رافائل بنیتس اعلام و این مربی باتجربه اسپانیایی را از کار برکنار کنند.

هنوز بنیتس واکنشی به اخراج خود از سکان هدایت رئال مادرید نداشته است اما آنتونیو گونزالس دستیار او در گفت و گویی که با روزنامه مارکا اسپانیا داشت، دست به افشاگری بزرگی زد که بدون شک واکنش های زیادی به دنبال خواهد داشت.

گونزالس بازیکنان رئال مادرید را به خیانت متهم و تاکید کرد که آنها دست به دست هم دادند تا زمینه را برای اخراج این مربی فراهم کنند.

او ادامه داد: از همان هفته نخست که رئال مادرید با تساوی بدون گل برابر خیخون متوقف شد چیزهای بسیار عجیبی دیدم. بازیکنان هیچ توجهی به سخنان و توصیه های بنیتس نداشتند. در دیدار نخست وقتی بازیکنان به رختکن آمدند بنیتس شروع به صحبت کردن با آنها کرد اما چیز بسیار عجیبی را مشاهده کردم.

وی همچنین اضافه کرد: درحالی که بنیتس با بازیکنان صحبت می‌کرد آنها سر به زیر بودند و با کفش‌های خود بازی می‌کردند و بعضی هم شروع به خنده کرده بودند و انگار نه انگار که سرمربی تیم به آنها صحبت می‌کند. چنین چیزی را تا الان ندیده بودم. آنها دلیل اصلی اخراج بنیتس بودند.

از همان روز نخستی که رافائل بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید و جانشین کارلو آنچلوتی انتخاب شد، خبرهای زیادی درباره اختلاف بازیکنان این تیم با این مربی به گوش رسید. بازیکنانی مانند رونالدو، ایسکو، تونی کروس، خامس رودریگز و لوکا مودریچ با این مربی باتجربه به مشکل خوردند و در نهایت هم توانستند زمینه ساز جدایی او از هدایت رئال باشند.

رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و با صدر جدول رده بندی چهار امتیاز اختلاف دارد. این تیم از جام حذفی اسپانیا هم کنار گذاشته شده است.

سران باشگاه رئال مادرید زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده‌اند و اسطوره فوتبال فرانسه باید در نخستین تجربه مربیگری خود هدایت کهکشانی ها را بر عهده گیرد.

کد خبر : ۳۳۵۵۶۹