خبرگزاری کار ایران

زیدان پس از پیروزی پر گل رئال چه گفت؟

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۷۹۴

سرمربی جدید کهکشانی‌ها با ابراز رضایت از رویکرد مردانش در بازی خانگی برابر دپورتیوو لاکرونیا، تأکید کرد که تغییرات اخیر در کادر فنی رئال، چیزی را برای بازیکنان این تیم تغییر نداده است.

به گزارش ایلنا، زین‌الدین زیدان پس از پیروزی 5 بر صفر رئال‌مادرید برابر دپورتیوو لاکرونیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو که اولین برد او به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها بود و در آن گرث بیل هت‌تریک کرد، اظهار داشت: زمانی که شما یک بازی را می‌برید، سرمربی تیم فقط می‌تواند خوشحال باشد و من هم خوشحالم، همین!

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تأکید کرد نگرش شایسته بازیکنانش برای کسب نتیجه از بازی برابر دپورتیوو، بیش از همه او را خوشحال کرده است. او گفت: بردن یک بازی برابر تیمی مانند دپور آن هم با نتیجه 5 بر صفر کار آسانی نیست. در این بازی چیزی که بیش از همه مرا خوشحال کرد، نگرش همه بازیکنانم بود، چه آنهایی که به میدان رفتند، چه آنهایی که بازی نکردند.

هواداران رئال در اولین بازی تیمش‌شان با هدایت زیدان، اسطوره خود را زمانی که نامش از بلندگوهای ورزشگاه اعلام شد، ایستاده تشویق کردند. زیزو درباره استقبال هواداران از او در سانتیاگوبرنابئو عنوان کرد: 10 سال پیش، تقریباً 10 سال پیش بود. (زمانی که هواداران رئال‌مادرید زیدان را پس از انجام آخرین بازی‌اش ایستاده تشویق کردند). خوشحالم. امروز یک چالش جدید دارم. چیزی که من می‌خواهم این است که از کارم لذت ببرم. من از هواداران متشکرم اما فکر می‌کنم که آنها به اینجا می‌آیند تا بازیکنان را ببینند و پاداش‌شان هم پیروزی تیم بود.

زیدان دلیل تعویض سرخیو راموس را نگرانی از تشدید مصدومیت کاپیتان تیمش دانست و گفت: مصدومیت راموس چیز جدی نیست اما ما نمی‌‌خواستیم ریسک کنیم تا مصدومیتش عود کند.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره کریستیانو رونالدو که با وجود داشتن موقعیت‌های گلزنی فراوان توسط دروازه‌بان یا تیر دروازه از گلزنی محروم شد تأکید کرد: فکر می‌کنم که عملکرد کریستیانو خوب بود. رونالدو همیشه باید گل بزند چون این کار را دوست دارد اما من فکر می‌کنم که بازی او خوب بود. ما باید یک بازی دیگر انجام دهیم تا او هم بتواند گل بزند (خنده).

زیزو درباره تغییرات تاکتیکی‌اش و استفاده از توپ‌های بلند کمتر و بازی روی زمین بیشتر نسبت به رافائل بنیتس، اظهار داشت: ما می‌خواهیم توپ جلوی پاهای‌مان باشد و خیلی سریع منطقه بازی را عوض کنیم. این کار را هم انجام دادیم و مهمترین چیز این است که بازی‌مان بهتر شود.

هت‌تریک بیل، سوژه بعدی بود که درباره‌اش از زیدان سؤال شد. او درباره بال ولزی تیمش عنوان کرد: عملکرد بیل مانند سایر بازیکنان تیم است. بازیکنان ما زمانی که توپ را در اختیار نداشتند و زمانی که توپ را در اختیار داشتند در زمین پخش می‌شدند و حمله می‌کردند.

زیدان با ابراز رضایت از جو ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گفت: هواداران پشت تیم بودند. جو ورزشگاه خوب بود و ما در ادامه فصل هم به چنین جوی نیاز داریم. هدف ما خوب بازی کردن و بردن بازی‌هاست.

آخرین چیزی که کاپیتان پیشین تیم ملی فرانسه به آن پاسخ داد این سؤال بود که آیا او بعد از اخراج بنیتس توانسته است رویکرد و جو تیمش را تغییر دهد. او اظهار داشت: برای بازیکنان هیچ چیزی عوض نشده است. فقط سرمربی تیم عوض شده و من در تلاشم که از تیمم بهترین بازی‌های ممکن را بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز