خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی گواردیولا از مربیان لیگ برتر انگلیس

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۴۲۳

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها از سرمربیان لیگ برتری به خاطر تأیید زود هنگام مقصد بعدی مربیگری‌اش عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا که جدایی‌اش از تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در پایان فصل جاری قطعی شده است، پیش از عزیمت این تیم به قطر برای برگزاری اردوی زمستانی خود تأیید کرد که به خاطر سرمربیگری در لیگ برتر بود که قراردادش را با این تیم آلمانی تمدید نکرده است. از تیم‌های منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی و آرسنال به عنوان مقاصد احتمالی پپ یاد کرده‌اند.

شایعات در مورد حضور گواردیولا در یکی از چهار تیم سرشناس لیگ برتر به قدری است که مانوئل پیگرینی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که فکر نمی‌کند حتی به قهرمانی رساندن این تیم برای تضمین جایگاهش کافی باشد.

سرمربی دیگر تیم شهر منچستر یعنی لوئیز فن‌خال هم به خصوص پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا به شدت تحت‌فشار است و مسئولان منچستریونایتد را به این فکر انداخته که در صورت اخراج وی گواردیولا می‌تواند یکی از گزینه جانشینی فن‌خال باشد است.

چلسی هم که پس از اخراج ژوزه مورینیو تیم را تا پایان فصل به دست گاس هیدینک هلندی سپرد به دنبال مربی جدیدی برای فصل آینده خود است و سرمربی کنونی بایرن‌مونیخ یکی از گزینه‌های اصلی آنهاست.

پپ گواردیولا با ابراز ناراحتی از اینکه اعلام زودهنگام حضورش برای فصل آینده در لیگ برتر انگلیس باعث تحت فشار قرار گرفتن مربیان لیگ برتری شده، گفت: متأسفم. در حالت عادی در دوران حرفه‌ای‌ام چه به عنوان بازیکن و چه با عنوان مربی، به همکارانم احترام گذاشته‌ام. از این رو بابت به وجود آمدن این شرایط متأسفم. من قصد ناراحت کردن کسی را نداشتم.

سرمربی پیشین بارسلونا که تا کنون دو بار بایرن‌مونیخ را به قهرمانی بوندس‌لیگا رسانده و یک بار هم جام حذفی آلمان را برای این تیم به ارمغان آورده، در ادامه در پاسخ به این پرسش که «تیم بعدی شما چه تیمی است؟» اظهار داشت: هر موقع که قرارداد رسمی به امضا رساندم، تیم بعدی‌ام را فاش خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز