خبرگزاری کار ایران

کلوپ: لسترسیتی می تواند قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۸۱۶

سرمربی آلمانی لیورپول بعد از شکست برابر لسترسیتی تاکید کرد که این تیم شایستگی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه لسترسیتی به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم تن به شکست داد تا فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی زیادی شود و دیگر امید بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از لسترسیتی پرداخت و اعتراف کرد که این تیم توان قهرمانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس را دارد.

او گفت: لسترسیتی بسیار خوب بازی می کند و باید اعتراف کنم که این تیم شایسته رسیدن به همه امتیازات خود تا الان بوده است. ما دو بار برابر این تیم بازی کرده ایم و خوشبختانه دیگر برابر این تیم خوب بازی نخواهیم کرد. شاگردان کلودیو رانیری نتایج خیره کننده ای به دست آورده اند و باید بگویم که این تیم توان قهرمانی در فصل جاری را دارد.

دو گل این دیدار را جیمی واردی مهاجم سرشناس لسترسیتی به ثمر رساند. کلوپ در این باره گفت: گل نخست واردی بسیار زیبا بود اما گل دوم او در شرایط آفساید به ثمر رسید و نمی دانم که چرا داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت. او باید این گل را مردود اعلام می کرد.

سرمربی آلمانی قرمز پوشان آنفیلد درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: با تمرکز بالایی پای به این دیدار گذاشتیم و آماده بودیم که یک پیروزی ارزشمند را به دست آوریم، اما متاسفانه نتوانستیم فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. امیدوارم که در دیدارهای آینده عملکرد بهتری از خود نشان دهیم و بتوانیم راحت تر خود را به دروازه حریف برسانیم.لسترسیتی برابر بال های کناری ما به مشکل خورد و توانستیم مدافعان این تیم را اذیت کنیم اما برای پیروز شدن باید بهتر ظاهر شد.

لسترسیتی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 50 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت این درحالی است که لیورپول با 34 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز