خبرگزاری کار ایران

هشدار آنچلوتی به بایرنی‌ها برای مصاف با یووه

مربی آتی بایرن تاکید کرد دیدار این تیم مقابل یووه آمادگی جانانه‌ای می‌طلبد.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم پایانی فصل جاری چمپیونزلیگ سه‌شنبه هفته آینده در تورین میهمان یوونتوس خواهد بود. 

کارلو آنچلوتی که قرار است از ژوئن 2016 سکان هدایت باواریایی‌ها را از پپ گواردیولا تحویل بگیرد امروز درمورد این بازی هشدار داد و به پورتال "گل دات کام" گفت:" این مسابقه واقعا یک دوئل برابر است. بی‌تردید یوونتوس در حال حاضر از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و روی نوار موفقیت قرار دارد. آنها پانزده بازی پشت سر هم را برده‌اند و صدرنشین سری آ شده‌اند. البته بایرن هم بایرن است! بایرنی‌ها از کیفیت و کلاس کاری بسیار بالایی برخوردارند و تمرکز خود را روی چمپیونزلیگ گذاشته‌اند. این رویکرد شرایط دو تیم را در وضعیت برابری قرار می‌دهد و تکلیف تیم صعودکننده را به بازی برگشت محول خواهد کرد."

این مربی 56 ساله در ادامه به فلسفه خودش اشاره کرد و افزود:" برای من یک تیم خوب تیمی است که به خوبی حمله کند و به خوبی هم دفاع کند. شاید بیشتر مردم فوتبال هجومی را دوست داشته باشند اما برای من تماشای تیمی که به لحاظ دفاعی قدرتمند باشد هم جالب است. کلید موفقیت در فوتبال رعایت تعادل است. در رویکرد تهاجمی روی خلاقیت تاکید می‌شود و باید به توانایی‌های بازیکنان تکیه کرد که تکنیک و خلاقیتشان را در زمان حمله ترکیب کنند. اما در دفاع باید فداکاری کرد، دفاع جان کندن می‌خواهد.

 

 

 

کد خبر : ۳۴۷۹۹۳