خبرگزاری کار ایران

حرف‌های گواردیولا پس از تساوی برابر یووه

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۰۴۸

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از عملکرد و نتیجه بازی مردانش در خانه یوونتوس ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ که تمیش بازی برده را مساوی کرد در پایان بازی اظهار داشت: آمدن به خانه یوونتوس و بازی به شیوه‌ای که ما برابر یوونتوس بازی کردیم، یکی از روزهای خاص زندگی مرا ساخت. این یک بازی فوق‌العاده میان دو تیم استثنایی در لیگ قهرمانان بود. من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام.

گواردیولا برای این بازی ترجیح داد که ژابی آلونسو را از ترکیب بایرن‌مونیخ کنار بگذارد و آرتورو ویدال را در جلوی خط دفاعی باواریایی‌ها قرار دهد.

سرمربی بایرن مونیخ: آرتورو در دو بازی اخیر برای ما خوب کار کرد. او از نظر فیزیکی بازیکن قدرتمندی است. ما برای پست هافبک دفاعی به بازیکنی مانند آرتورو نیاز داشتیم. از اینکه او را در چنان پستی قرار دهم، نمی‌ترسیدم چون با توانایی‌ها و شخصیت او آشنا هستم و این تصمیم او بود که او در آن پست بازی کند. یوونتوس سه شوت به سمت دروازه ما شلیک کرد و دو گل زد اما اما شما نمی‌توانید به آمدن به این استادیوم استثنایی در تورین برای گل نخوردن فکر کنید. ما با این طرز تفکر که می‌توانیم یوونتوس را در خانه‌اش 7 بر صفر شکست دهیم به اینجا نیامده بودم و نمی‌توانستیم چنین طرز تفکری داشته باشیم.

سرمربی بایرن‌ مونیخ گفت: می‌دانم که مردم همیشه درباره نتیجه حرف می‌زنند اما بایرن‌مونیخ هم عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه کرد و نتیجه همه چیز نیست. اینکه یوونتوس فرصت صعود دارد درست اما اما هم فرصت داریم. من پس از بازی به ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) تبریک گفتم چون تماشاگران از تماشای این بازی لذت بردند.

گواردیولا این موضوع که تیمش با گذشت جریان بازی دچار افت شده بود را تکذیب کرد و ادامه داد: اگر افتی در سطح آمادگی بازیکنان ما رخ داده بود آنگونه که در 15 دقیقه پایانی بازی حمله کردند، نمی‌توانستند یووه را تحت فشار قرار دهند. آمادگی جسمانی یکی از مهمترین چیزها است اما همه چیز نیست. این بیشتر یک موضوع انفرادی است تا تیمی. آیا شما واقعاً از ما انتظار داشتید برابر تیمی که پوگبا، ماندزوکیچ، موراتا، بونوچی که یکی از بازیکنان محبوب من است، بوفون و کلی بازیکن با شخصیت دیگر دارد، 90 دقیقه بر بازی مسلط باشیم. از برخی جهات به خاطر شیوه بازی‌مان و کسب نکردن پیروزی ناراحت هستیم اما فوتبال همین است. ما تیمی پر از بازیکنان جوان هستیم و از این بازی برای آینده درس خواهیم گرفت. باید دید تا سه هفته آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و در یک بازی فوق‌العاده دیگر برابر یوونتوس چه خواهد گذشت.

آیا تمرکز بازیکنان بایرن‌مونیخ به خاطر شنیدن خبر پیوستن پپ گواردیولا به منچسترسیتی در پایان فصل تمرکز خود را از دست داده‌اند؟ سرمربی اسپانیایی مونیخی‌ها در پاسخ به این پرسش گفت: نمی‌دانم، شما باید این سؤال را از خود آنها بپرسید اما به نظر من که آنها مانند همیشه می‌دوند و تلاش می‌کنند. ما توپ را حفظ و تلاش کردیم که تا جای ممکن حمله کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز