خبرگزاری کار ایران

تمجید زانتی از اینفانتینو

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۹۹۱

کاپیتان پیشین نراتزوری مصاف این تیم و بانوی پیر در هفت بیست‌و‌هفتم سری A‌ را مصافی تماشایی و جذاب پیش‌بینی کرد.

نبرد اینتر و یوونتوس فوق‌العاده از آب در خواهد آمدبه گزارش ایلنا، خاویر زانتی، می‌‌گوید انتظار دارد دومین دربی ایتالیا در فصل جاری سری A یک بازی تماشایی و فوق‌العاده از آب در آید.

یوونتوس فردا شب (یکشنبه) در شرایطی در بازی موسوم به دربی ایتالیا از رقیب قدیمی‌اش اینتر پذیرایی می‌کند که میان بانوی پیر صدرنشین جدول و اینتر رده پنجمی 10 امتیاز فاصله است. یووه برای حفظ جایگاهش در صدر جدول و اینتر برای بازگشت به جمع سه تیم بالا جدول جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به سه امتیازی این بازی نیاز دارند و این همان دلیلی است که زانتی تصور می‌کند دربی ایتالیا یک بازی جذاب خواهد بود.

زانتی که اکنون به عنوان نایب رئیس در باشگاه اینتر ایفای نقش می‌کند، به سایت رسمی این باشگاه گفت: بازی یوونتوس و اینتر فوق‌العاده‌ای خواهد شد چون مصاف دو تیمی با قدمت است که پشت هر دوی آنها سنت‌ها و سابقه‌ای بزرگ قرار گرفته و پتانسیل آن را دارند که بازی‌هایی تماشایی را ارائه کنند.

انتخاب جیانی اینفانتینو، دبیر کل یوفا به عنوان رئیس جدید فیفا موضوع دیگری بود که زانتی به آن اشاره داشت و آن را اتفاقی مثبت برای دنیای فوتبال دانست.

مدافع آرژانتینی پیشین اینتر در حمایت از رئیس سوئیسی جدید فدراسیون جهانی فوتبال گفت: انتخاب شدن اینفانتینو لحظه مهمی را برای دنیای فوتبال رقم زد. او ایده‌هایی فوق‌العاده‌‌ برای اداره فیفا دارد و به شدت به ارزش‌های انسانی پایبند است به همین دلیل من فکر می‌کنم که دنیای فوتبال از ریاست او در فیفا سود خواهد برد. وظیفه ما این است که حامی او باشیم. او به کمک ما برای موفقیت در کارش و عملی کردن ایده‌هایش نیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز